vasárnap, április 04, 2010

Nyuszi, hopp

..............................................
Ismét húsvét van. Komolyan, mintha tegnap írtam volna az előző évi húsvéti bejegyzést; minden szavára emlékszem. Akkor is a mamámhoz utaztunk és háborogtam a lelkes locsolókon.

Tegnap Zsannal nagybevesárlást tartottunk Szegeden, az április 22-23.-ai váci hegedűversenyreés a felruházatlanságunkra való tekintettel. Vettünk két fellépős szerencsefölsőt, az egyikhez beszereztem egy nyakláncot meg egy gyűrűt + még nem tudtam ellenállni egy mindenféleszínű picikockás XL-es ingnek. Nemtudom, mostanában rákaptam a nagy elefántokra szabott ingekrexD Kényelmesek és mókásak.
Beterveztünk egy mozit is, de időközben meggondoltuk magunkat és a pénzből Zsan vett egy színes táskát ott, ahol én az ingemet. Hamarabbi busszal haza is zötyögtünk, anyunál ettünk egy fagyit, majd itthon pattogtattunk kukoricát (nem 8 percig, mint anno) és moziztunk itthon. Bruno-t. Egész este fájt a fejem...nemtudom miért:D Aki látta, biztos együttérez velem.

Ma útra kelek ismét a szokásos húsvéti sémát végigkövetve:D

Kedden hazaérve ismét nekieshetek a tanulásnak. Hegedülhetek 1000-el teperve a versenyre.

Aztán 2 hét múlva Andris-szülinap:) valami nagyon-nagyon szépet kéne csinálnom. Andris szülinap után 2 nappal 1 évesek leszünk...arra is valami nagyon szépet kéne csinálnom xD El lesz halmozva ajándékkal...szegénykém:)


Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek! :) pussz: Pancs.

Nincsenek megjegyzések: