csütörtök, november 13, 2008

24 és fél...

...................................................
Hát a 2. órába nem sikerült írnom sajnos, mert hát ugyebár miért is szabadott volna xD egy hülye tesztet kellett kitöltenünk, neten kellett keresgélni össze-vissza -.-"
Hát mi volt ma... föciből lefelelt mindenki kemény 7 perc alatt (5 gyerektől nagy teljesítmény:D)
tesin szabadfoglalkozás volt. miénk volt az egész csarnok. de mint az ovisok xD én meg Niki kosaraztunk^^♥ Danci kézizett, Dani meg Zoli focizott. és ezt most képzelje el mindenki egy terembe xD
Aztán mentünk vissza matekra, útközben találkoztunk a gimiből lógós osztálytársainkkal:D (de ez titok...pssssszt.) Feleltünk szabályokból. természetesen én elsőnek -.-"
Egyre jobban fáj a fejem, beteg vagyok meg minden bajom van xD:(
Délután tanultam, tanultam, tanultam...:/ kémiából írtam 2 és fél oldalas vázlatot xD 1 órán keresztül. Matek verseny szirszart is megcsináltam. természetes a hegedűre megint nem jutott idő, amiért holnap le is lesz szedve a fejem.
Andris szerez majd nekem gitárhúrt is végre:D meg rózsaszín pengetőt xD^^ jó hogy van1 Andris!:D és nem 2! xDD
...................................................
Na jóccakát mindenkinek:D pusz: pancs (csak hogy örüjjé Fruzsi :P x)

2 megjegyzés:

Coni írta...

csak azért hogy ne cask Andris zsebelje be a dicséreteket, énis vele voltam hangszerboltba :P majd nézzfel a blogomra :D én választottam ki amugy a pengetődet :P mer volt többfajta rózsaszín is :D

eper.panni írta...

Jóvan Concsi^^ neked is 1000+1 köszönet:D volt?:D Andris azt mondta csak olyan volt xD hazugok. na mind1 Andris lekaparta róla a legyet xDDDDD LoL:D