kedd, december 02, 2008

kedd 2. ... szerencsenap. vagy mégsem?

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hát. Megfordult velem a világ. Minden értelemben. Hol is kezdjem...
Tegnap első óra tesi (hétfőn...első óra tesi...ha megtalálom azt, aki ezt kitalálta...:@). Nem is teljesen emlékszem az egészre...azthiszem kézizéshez melegítettünk be. Egyszercsak szédülni kezdtem, ami fura, mert ilyen ezelőtt még sosem volt. A következő kép, amire emlékszem az az, hogy Orsi mondta, hogy üljek le...megvolt, de aztán mentünk fel a pálya közepére. Szólt a tanár, én odakóvályogtam valahogy. Egyszercsak elsárgult és elhomályosodott körülöttem minden és a hangok is másak voltak...mintha egy hosszú, sötét alagútból hallanék mindent:S nekitámaszkodtam a bordásfalnak...és..és többre nem emlékszem. valahogy a földre kerültem és a tornatanár kereste a pulzusomat:/ tökjó... ott fekszek...minden forog...homályos és...ááááááh. többet ilyet neee. könyörgöm :,( Aztán anyu eljött értem és tipli az orvoshoz. Megállapították, hogy túl vagyok hajszolva és stresszes vagyok:S azhát... vért is vesznek pénteken. Szombaton meg Mikulás-bál. megyek teríteni, felszolgálni meg tombolát árulni xD tökjó lesz. kapunk ilyen miki-sapit, oszt ott feszítünk majd benne xDDD(:
Megfordult velem a világ... tegnap délután el kellett mennem még az irodalomtanárnőnkhöz énekelni xD ejjha. hát 3. gyertyagyújtáskor szólozom a Csendes éj-t. Mikor odaértem már ottvolt Orsi és Bálint verset tanulni. Jól elvoltunk ott a tanárnővel xD aztán eljöttünk. Sétáltunk még kb 1 órát, csak Bálnt hazament hamarabb. Jujj adott puszit is^^ sose kaptam még tőle (: Orsival tovább dumáltunk úgy általánosságba spontán mindenről. Hazajöttem és betartva számítógépezési korlátaimat fél óráig voltam fent msn-en. Beszámoltam többieknek nemmindennapi napomról. Bálint meg küldött egy gyönyörű számot, amit azóta is hallgatok szinte minden percben(:
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
pusszantás mindenkinek^^

Nincsenek megjegyzések: