hétfő, február 09, 2009

A villás-fogas kisember élménybeszámolója

˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘
Hogy kezdjem. Jó, címet magyarázok. AZ úúgy voolt...:D ettem, táplálkoztam...ebédeltem. És rájöttem hogy nemtudom használni a villát:O xD na jó, azért nem olyan vészes...nemtudom, hogy a nagy éhség miatt haraptam-e rá a villámra, vagy a tv-ben szereplő kurvajó pasi miatt...már én sem emlékszem. A következménye végül az lett, hogy a felső bal metszőfogamból letört egy darab. Igen. Röhögj csak. xD énis azt teszem mostmár. Mindenki azt mondja, hogy nem látszik, de magyarázzátok el ezt a nyelvemnek! Nagyon dúrván érződik :S megszokom...

Az osztályom egyre hülyébb, talán a 2. félév lazasága teszi, vagy a tanárok szerint a kamaszkor -.-" én nemtudom...de jó lenne, ha abbahagynák. Az egész osztály tiszta szemét, a könyvek meg a székek repülnek...a gyerekek is...hát ez az új helyzet :S megszokom...

Már túl vagyunk a 3 és feledik pompompicsa-próbán is, van, mikor türelmes és megértő vagyok, de néha...mindenkit belefojtanék abba a k..va pompomba...őőő..izé:D lányok, ha olvassátok, nem kell ám komolyan venni. :P hát mennek a próbák, és a nagy hajsza :S megszokom...

Andris szombaton fél egykor (FÉL 1-KOR!) hívott fel. Ok. Örültem de tényleg:D csak az a hang, ami akkor nekem volt...meg az a felfogás:D jó..könyörgöm éjjel volt. Amúgy tökjól elvagyunk msn-en is meg minden:) megszokom :D...

Nővérem(Nóri) esküvője most szombaton lesz (Valentin-napon). A ruhám holnapra lesz kész. Remélem jó lett, mert nem akarok egy szemetes zsákban feszíteni egész este xD Közben megy a nagy szervezkedés, a díszítés, a kaja...a videót is sikeresen befejeztem:) talán az esküvő után felrakom pár képpel együtt, csak most nem merem még:D Ismerem a nővéremet mikre képes...olyan mint én xD kíváncsi...és senki sem tudja elképzelni mennyire:P addig is megy a nagy feszültség:S megszokom...

Ma megkaptuk a felvételi-lapokat is, haza kellett hozni aláíratni és átnézni, hogy van-e hiányosság vagy hiba a kitöltésben...végtére is senki se szeretné, ha elküldenének Sopronba tanulni:P:D vagy talán esetleg azok, akik nem bírnak elviselni a környezetükben. Annyira, de annyira szeretném, hogy felvegyenek...és nagyon izgulok is érte. Ezt viszont már nem tudom megszokni. Azt hiszem nem is fogom...

Nincsenek megjegyzések: