kedd, május 19, 2009

Eső áztatta jókedv...és egy kezdődő tüdőgyuszi

.......................................
Fúhát. Kezdjük onnan hogy: szombaton volt az '56-os vetélkedő országos döntője itt Majsán (nah ilyet...).3.-ok lettünk, Petőfi Népébe még egy szépséges kép is ott virít rólunk:P
Utána eljött Andris, elmentünk a sportpályára, leültünk egy padra és...rajzoltunk. (nah ilyetis máá...:D) 
Tegnap jóformán semmit se csináltam. Ja de. Karkötőket. Színes, csomózott karkötőket az osztály minden egyes lányának. Év végéig. 
Ma rohadtmeleg volt. harmincvalahány fok, én mégis hosszú gatyóba mentem népdaléneklésire. Ott 3. lettem. Hagyjuk miért xD...utána volt izgi. Közben elkezdett esni az eső. Mondom kis nyári zivatar, minnyá abbahagyja. Hát nagy francokat:D ekkora esőt még sose láttam. Vagy legalábbis nem éreztem a saját tulajdon bőrömön. 4-re mennem kellett zongoráspróbára, elkésni nem akartam, múltkor is megkaptam miatta a magamét. Hát...az eső olyan volt, mintha egy nagy áttetsző függönyt eresztettek volna le körém. Zsupsz, cipellő le, gatyát felgyűrni és rohanni a zenesuliba:D az ottaniak, mitnemondjak elég jókat mosolyogtak rajtam dehát...mit meg nem teszek én a hegedűért:D Visszafelé...ugyancsak ilyen durva volt. Még durvább....bokáig érő víz az utcánkban, tisztára mintha egy folyó lenne az egész utca...úgyszintén cipő nélkül lett megtéve az út, egy kis segítséget nyújtott a Zsantól kölcsön lopott esernyő:) Örök hálám. 
Mostmeg...még mindig enyhén vizes buksival ücsörgélek itt:D jahés...19-e van:)

P.S.: HAPCI! xD
.......................................

Nincsenek megjegyzések: