hétfő, február 07, 2011

Padlón vagyok. Innen szép felállni.

Lássuk mi vagyok én.
Hebrencs, kapkodós, szerencsétlen, pesszimista, idegbajos nőszemély.
Nyelvvizsga. Nehezebbik fele kész. Jellemző vagy jellemző?
3 piciny pontyocska mikre képes. Pedig azt hittem jó lesz. Komolyan azt hittem a szóbeli fog sikerülni. Pedig milyen szépen beszéltem, aztamindenit...sosem csináltam még ilyet. Ezennel szétverem a világ összes magnóját. Használt zsepikkel és csokispapírokkal.
Írásbeli megvan. Nem kell megint 4 órán keresztül a lapok felett ücsörögnöm. Há-há, szótár! Hiába nyíltál ki a 'megbukni' főnévi igenévnél írás közben. A vizsga ezen részét én nyertem.
A másikra meg gyúrni kell. vagyis arra a 3 szutykos pontra. Odaírom a végére hogy pont-pont-pont.
A nyelvtanos lapokat még nem csíptetem le az ágyam mellett lévő falvédőről.
vicket-vackot, hadbarackot. csak bujjatok rajta.

Nincsenek megjegyzések: