vasárnap, december 09, 2012

Az a bizonyos kávéspohár

A minap az osztállyal ismét orvosi vizsgálaton voltunk,
utána nem álltam meg, hogy ne vegyek a kis pékségben
abból az isteni kávéjukból - főleg hogy ilyen menő pohárkában adják.
Mikor hónapokkal ezelőtt vettem ugyanilyet, az fehér volt, ezen meg
bugyuta bicikliző alakok kávéval (?) a kezükben meg toronyházak(?).
Még akkor eldöntöttem, hogy átalakítom (nem tudom, miért tetszenek
nekem az ilyen kis poharak, biztos a kávé iránti csillapíthatatlan vonzalmam
teszi). A mai nap épp megfelelőnek tűnt erre, tekintve, hogy rengeteg
tanulni valóm lett volna no meg hideg is van, az embernek sehová sincs kedve
menni, főleg nem ilyen vörös nózival, amivel most díszelgek épp.)
Igazából úgy néz ki ezzel a fekete bigyóval a fején mint egy őstermelő/
kifinomult bagolykezdemény, de nekem tetszik.



Nincsenek megjegyzések: