vasárnap, január 11, 2015

Tutitipp

Hahó!
Tudom, hogy nem jelentkeztem az ígért időpontban (azért, mert új év van, nem
változtam meg), de most egy szó szerint színes bejegyzéssel jövök.
3-ból 2 vizsgát már kipipáltam, így engedélyt adtam magamnak megőrülni. 1001 éve találtam egy külföldi oldalon egy csináldmagad hajpakolást, amitől állítólag gyorsabban nő majd a hajad, plusz még hiperszuper puha és fényes is lesz. Ja igen, innentől csak lányok olvassák (bár Ákoson is kipróbáltam és nagyon boldog volt tőle).

Nos, bátorkodtam kipróbálni. 
(Megtanultam photoshopban menő gifet rajzolni, így ha 
megengeditek, illusztrálnám a folyamatot.)

Ami kell hozzá:


- egy fél citrom leve

- 2 evőkanál almaecet

- 2 tojássárgája

- 3 evőkanál őrölt kávé
 ----------------------------------------------------------

1,) Ezeket egy tálban összekotyvasztjuk, ami valahogy így fog festeni:


 ----------------------------------------------------------

2.) Ezután nedves hajra felpakoljuk a trutyit.


Folyik össze-vissza, ráadásul büdös is. Utánaolvastam, 
és lehet beletenni még fél csomag szalalkálit a felvitel előtt, 
mert hab állagú lesz tőle és könnyebb felkenni a fejed tetejére.
Meg mindenhova. (Ha akarod, ha nem, a nyakadban is landol,
szóval a játszósruhádban kísérletezz ezzel). Én speciel körbetekertem
3 soron a kobakom folpackkal,csodásan állt. (Ha valakinek van
zuhanysapkája, az is jó).

----------------------------------------------------------

3.) Ezután várj 1 teljes órát!


Tippek a nehéz időkre:
- legyen nálad papírtörlő vagy zsepi, mert az orrodon is ez fog folyni
- ne feküdj ágyba
-ne dőlj a falnak
-ne menj semmi számodra kedves dolog közelébe
- ne mutatkozz utcán
- egyre jobban kezd kávéillata lenni a fejednek,
de meg ne kívánd a csurgó lötyit


Ha letelt ez a végtelennek tűnő 60 perc, zuhanyozd fél órán át
a fejed, amég nem potyog belőle semmi, majd mosd át 2x samponnal
hogy biztos legyél a dolgodban.

 ----------------------------------------------------------

4.) Szárítsd meg a hajad és gyönyörködj a mesés tükörképedben!


Végső soron megéri a sok fáradságot, mivel tényleg használ! (Bár
a növekedős dologról még nem tudok beszámolni, és nyílván nem
1 szeánsz szükséges hozzá, hogy látványos legyen az eredmény).
Pár árnyalattal világosodott is a hajam, valószínűleg a citrom 
a mumus. 

 ----------------------------------------------------------

5.) Már csak az van hátra, hogy ne akadj ki a fürdőszoba
látványától és próbáld rendbehozni! 




Jó szórakozást! :)
p.


Nincsenek megjegyzések: