péntek, október 24, 2008

18. bejegyzés

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀

Egy délután Fruzsinkámmal:D
......................................
Hát kb 2hónap után (na tessék már megint a 2-es szám:D) újra találkoztam réglátott, hűnszeretett Fruzsimmal^^
Sokat nevettünk, hülyültünk, gitároztunk és beszélgettünk..végre:) ez hiányzott már (:
A délután egyik legjobb része az volt, mikor a földön fetrengve, majd' megfúladva röhögtük szét az agyunkat...hogy min? hátőőő. Boccs Coni:D pöncörgeti nemkicsit...
Na szóval...szépvolt Coni:D ilyen jót már rég röhögtünk:D
Mesélek tovább...
Csináltunk egy csoooomóóó képet, amit természetesen felteszek ide is (bár nemhinném, hogy mindet, főleg, hogy 100-on felül van:D) Később elmentünk Fruzsiékhoz is, na persze ott is csináltunk képeket:D Megnéztük a Terhelt Terkelt..bazz. kurvajóóó xDDDD na akkor röhögtemki magam másodszor hosszú idő után. Aszongya:
-Az én sátram kommandós.
-Hiába mondod, tudom, hogy a TESCO-ba vetted!
-A kommandósok is ott veszik, nem?
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jajj Fruzsi:D nem is tudom mi lenne velem nélküled...annyira jó volt ez a nap és még csak a szünet eleje van!!!!
Be kell vallanom még valamit itt utoljára...
Már rég el akartam mondani...
Nekem...
egy kis víííz
NAGYON JÓL ESNEEE!!!
hehehehe...:D
........................................................
na a végére még egykis ráadás::

(15:33) ραииυs.:kéényes xD :D
(15:33) Coniiii:?
(15:33) Coniiii:mer?
(15:34) Coniiii:ez csak szerintem nem vicces?:D
(15:34) ραииυs.:fáj a hasam xDDDD
(15:35) Coniiii:kinek?
(15:35) Coniiii:nekem amugy ilyenkor az arcom szokott fájni
(15:37) Coniiii:mér érzem ugy hogy rajtam röhögtök?:D
(15:37) ραииυs.:nem alaptalanul xDDD
(15:37) Coniiii:pedig aszittem
(15:38) Coniiii:haha
(15:38) Coniiii::D
(15:38) Coniiii:deszekszi vagyok
((ezkéééész :D grat Conii^^))
...............................................
Na képeket holnapra, mert minnyá kidőlök...O.o
pussz a pofitokra^^

4 megjegyzés:

Coni írta...

bazzddd olyan jót pöncörgettem... :DDD

Coni írta...

mér érzem ugy hogy rajtam röhögtök?

:DDD

eper.panni írta...

xDDDDD pöncörgeti xDDD by Fruzsi :D
ez milyenszó már:D olyan vicces:)

Coni írta...

ja :D Fruzsi szavai általáb ilyenek :D