csütörtök, január 01, 2009

B.Ú.É.K. 2009!

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
Újabb év. Újabb megpróbáltatások, újabb mesés és kiábrándító percek:D
Olyan hihetetlen. Még csak most kezdődött el az előző év is...és máris vége! Sajnos ez lesz ennek az évnek is a sorsa azt hiszem...
No de beszéljünk a Szilveszterezésről:D Zsanéknál voltam és jól elvoltunk.(elvittem neki még a karácsonyi ajándékát, amit én csináltam neki: egy cuki rózsaszín karkötőt fűztem gyöngyből:) Ott voltak a rokonai is, éjfélkor koccintottunk, aztán kezdődhetett a nagy konfetti dobálás xDD jajj... a hajamból még most is szedegetem őket xD volt tűzijáték is, csak közben majd' megfagytunk, volt vagy -10 fok! Néztük a tv-be a sok baromságot is xDD meg zabáltunk rendesen chipset meg minden rákkeltő cuccot^^ küldözgettük az sms-eket is a barátoknak meg család tagoknak. Coniékat inkább felhívtuk, de szegény úgy be volt állva hogy Árpi meg Andris beszélt helyette xDDD Jól van Coni, semmibaj. Kb fél 4 körül aludhattunk el. Zsannal aludtam egyágyba^^ attól féltünk leesünk, szóval az ágy két oldalára még tettünk 1-1 matracot a biztonság kedvéért :D nemoskat aludtunk, mert 9-kor már keltünk is. Úúú..olyan fáradtak voltunk. Kajáltunk aztán mentünk vissza nyomni az ágyat x) bár aludni már nem aludtam. Találtunk a tv-be valami Jonas Brothers-es izét, azt néztük Zsan kedvéért:D (amúgy Zsan egész szobája ki van plakátolva Jonas Brothers-es poszterrel...tejóég^^^olyan tökjó volt ott aludni) Meg adott Twiligh-tos posztert, le is fényképeztem és kitettem háttérképnek xDjól van na...olyan jól néz ki a srác rajta:D később gitároztam is Zsannak, bár nemnagyon értékelte, nemtudom miért...O.o xDDDD Fél 6-kor jöttem haza, majdnem összeestem, de azért megvagyok mert még tudok írni. Elmondhatatlanul átérezhetetlenül megérthetetlenül fáradt vagyok...szóval azthiszem be fogom pótolni ma este :D És még 1x köszi a szilvesztert Zsanom!!!
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
Itt van egy kép a tegnap estéről:

3 megjegyzés:

Coni írta...

Coni jólérezte magát, no! :D

"szia tekivagyte?"
"pannus"
"jaokéééééé"

:D

pusz buék

(am nicnsenekis képek)

eper.panni írta...

Coni enyhén beállt, no! xDD

am. azért nincsenek még képek (egyébként lesznekám, nyugi!), mert Zsannál vannak és eddig nemsikerült mindet átküldeni, de most hogy mondod mindjárt meg is nézem, hogy az eddigiek között van-e normális és fel is pakolom:D

búék neked is! puszi :)

Coni írta...

oké majd rakjá :D