szerda, március 04, 2009

Sweet 13!

.......................................
JUHÚÚÚ! felvettek! IGEN! El sem hiszem... 13. helyen!!!!(ideiglenes:P) ^^ ó tejóég...sose hittem volna, hogy eljön ez a nap, mikor megtudom...hát szóval csak annyit, hogy
-Rettegj BIBÓ! xD-


Beszámoló az előző napok eseményeiről:
................................................................................

Honnan is...na honnan. Talán, mondjuk... Múlt hét szombaton itt volt Andris. Ezt talán még nem írtam le, de ha mégis akkor, 2x lesz benne. Sosebaj. Szóval tökjól éreztük magunkat, egy ideig Zsan is velünk volt. 8-kor gyalog kikísértem az állomásra is a mínusz fokokba. Hallod? Figyeld miket vagyok hajlandó megtenni érted...:P xD
Előző hét csütörtök, péntek pedig Pestezéssel telt. Mielőtt bárki is elkönyvelné, milyen jó volt nekem, az csak olvassa tovább nyugodt szívvel...
Igazából csak azért utaztunk fel, hogy takarítsunk. Nem, nem őrültem meg. Nővéremék, amég édes nászútjukon, a Maldív-szigeteken süttették a hasukat, mi próbáltunk emberi környezetet varázsolni a Csepel-szigeti kis lakásukba az 5. emeleten. Egy kutya társaságában. Aki nagyon rossz. Ráadásul valamilyen érthetetlen, megmagyarázhatatlan oknál fogva igen nagy késztetést érez a párnák...khm. Igen, fiú kutya xD Korán keltünk, úgy kezdtünk lakást pucolni, de ígyis alig végeztünk. Végül "jutalomként" vadásztam magamnak 1-2 rucit:P Bocs Nóri :)
Sajnos nem találkozhattunk velük, mert korán haza kellett jönnöm. Fél 4-től hegedű próba volt, 5-től múzeumban éneklés, de egy időben már elkezdődött a hangverseny is, ahol utolsóként léptünk fel. Hétfőn 4 órán keresztül festettem. Arany-napok voltak a suliban. Pénteken volt a megemlékezés, én voltam a bemondó. Volt eredményhírdetés is, mindenben elsők lettünk:P mííly meglepő:D
Tegnap voltam matekversenyen. 2. lettem :) mást nemtudok írni...majd ha talán több kedvem lesz:/ és nagyobb ihletem:D

6 megjegyzés:

Coni írta...

ja, az a kutya, aki dugja a macikat? :D mesélte Andris :D

eper.panni írta...

nem a macikaaat! xD 1 macit!!! de azt rongyosra xDDDD Nemigazmár...Andris mindent elmond?:D

Coni írta...

áá xDDD rongyosra xDDD ez annyira kész :DDD

hát, igen, 98%-ban mindent kb :D

eper.panni írta...

fejbentartva akkor:P

Coni írta...

rongyosra :D

eper.panni írta...

xD