vasárnap, március 15, 2009

48. bejegyzés -újra 100%-osan

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Véégre újra egészségesnek mondhatom magam. Többé-kevésbé. Igen, már megint beteg voltam, ráadásul egy egész teljes hétig. Ráadásul hogy. Szombaton megint itt volt Andris, viszont menni kellett Endikéékhez segíteni festeni:P Szóval majd bepótoljuk. Valamikor. Végül valami madaras izét csináltunk, amit tulajdonképpen mindig nem fogtam fel, hogy mi célt is szolgálna igazából:D Na és már ott szédültem és rosszul voltam igencsak. Mire
hazaértem már sokkaldurvább volt. Itthon volt nővérem végre, az esküvői képeket mutogatta:) (majd el ne felejtsem egyszer linkelni azt a párszáz képet:P) Nemsokára lázas is lettem és muszáj volt lefeküdnöm, mert nagyon szédültem. Aztán
 valami olyan történt, amit azthiszem sohasem fogok elfelejteni...a saját akaratomon kívül kezdtem beszélni. Hát elég mókás lesz, de leírom miket (mindezt Nóri beszámolója alapján): 
-Valakíí beleszaaart a szekrénybeeexD
-Hercegnőő vagyóók! (még ilyenkor is egos...)
-DAJEEE!!! (South Park:P)
-akkor volt itt Boci-Boci tarka éneklés is :D
-és hasonlók 
azthiszem...

Aztán hétfőn meglátogattam 
dokinénit, aki kiírt egész hétre, ami már azért is szar volt, mert kedden nyelvtan körzetire kellett volna mennem:/ Felírt valami gyógyszert (aminek később még szerepe lesz a történetben), ami állítólag elmulasztja majd a jelentkező köhögésemet. Hát hétfőn szarul voltam. Kedden is. Láz, szédülés, gyengeség, stb. Szerdán viszont nagyon jó volt. Lázam se volt, mintha nem is lennék beteg. Úgy döntöttem csütörtökön suliba is megyek. Háát...aznap egyedül voltam otthon és vettem volna be azt a bizonyos gyógyszert, de hirtelen szédülés fogott el, sárgának láttam mindent és forgott:S Úgy éreztem padlót fogok ott rögvest a konyhában. Végül egy székre estem "szerencsére". Mint kiderült, a gyógyszer szénanátha és asztmatikus megbetegedés esetén nem ajánlott. Jah akkor azért fulladtam meg kishíján:@ Egész nap remegett kezem, lábam, és ki sem mertem szállni az ágyból, nehogy megint megtörténjen, ami az előbb:S
Mostmár meggyógyultam az a lényeg...:)
Kedden 
tablófotózás fél3-kor, előtte suli után gyors jelenésem van a fodrásznál, kajálni se tudok majd. Fasza lesz. De azért mosolyogjak a fotósnak, mi?:P Majd viszek tartalék csokit. Már csak reménykedni kell, hogy a 8 kép közül...legalább egyen normális fejem lesz, hogy merjek osztogatni belőle xD

Nincsenek megjegyzések: