szombat, november 14, 2009

Szombat 14. (péntek 13-án nem voltam hajlandó írni:)

............................................
Nos úgy terveztem, hogy írok tegnap is, csak elfogott a gondolat, hogy milesz, ha valami történik, mivel egész nap semmi balszerencse nem ért a várt hatalmas zuhatagnál. Még tesi óra is volt, az orrom megúszta egydarabban.
Este dominó napot néztem:) Minden évben hű bámulója vagyok. Úgy elmennék egyszer én is építeni:) Kár hogy egy idegbeteg vagyok és azonnal sírva rohannék ki, ha feldőltök véletlen akár 10 db-ot is.
Reggel bicajra pattantam és bevásároltam pannuséltető tényezőkből. Így például gombok, gyöngyök, színes anyagok és csoki. Naná.
Jövő héten projekt-hét van a gimiben, egész héten nem tanulunk, viszont jegyet kapunk. Hogy miből? Húztunk 2 országot és ezt nyösztetjük minden nap különböző feladatokkal. És ezt értékelik.
Többek között ezért is vettem anyagokat, mert én varrom meg a Szlovénia-zászlót. Izgi:) Bár azt előre elárulom, hogy nem lesz hétköznapi:P Ha már a Dánia-zászló is legóból van;)
Meg természetesen hamarosan karácsony...akármilyen hihetetlennek is tűnik, és kinézve az ablakon tiszta tavaszi a hangulat, talán picit lejjebb nézve, a sok sárgásbarna levél juttatja eszembe a valóságot. Elterveztem hogy karácsonyra mindenkinek saját kezűleg mókolok össze valamit. Mintha máshogy tudnék...
Jelen pillanatban egyenlőre így állok:
Figyelj...lesz ez még jobb is;P

Nincsenek megjegyzések: