hétfő, július 16, 2012

Elbújtam a nyári forgatag pörgős szoknyája alá

Azóta már 18 éves lettem.
Nem kezdenék felesleges okfejtésbe, tetszik a gondolat, hogy betöltöttem. Persze ez mit sem változtat eddig felépített jellememen és gondolatvirtusomon.
Muszáj megmutatnom, mit kaptam Fruzsitól!
A baloldali én, a jobb oldali ő pinduriként :) A hátulján volt még egy könnyfakasztó kis levélke...imádom <3
A sok-sok csoki mindenkitől idén is megvolt. Még mindig tudják, mi kell nekem.
Gábortól kaptam rengeteg türelmet, figyelmet meg puszit...de voltunk strandon, megajándékozott egy nagy festménnyel és egy lila orchideával (ami, utánanéztem, csak esővizet vagy ásványvizet hajlandó fogyasztani:D)

A szobám teljesen átalakult ennek örömére; a végleges változatról kép csak akkor készül, ha ténylegesen úgy fog kinézni, ahogy szeretném.

Peti ismét fotózott, csak most Fruzsival. Közös kép még nem került nyilvánosságra, de az eddigieket közzéteszem.

Nincsenek megjegyzések: