szombat, augusztus 04, 2012

Jelentem: élek

Még mindig zsongok az új szobámtól! Na majd ha még az új ágy is bekerül:)

Névnap csokis popcornnal, Cosmopolitannel, hambival, szép lányokkal.

,,Úgy sem tekéztünk még együtt!" felkiáltással célba vettük a helyi tekepályát és egy újabb szép estét nevettünk végig:) (a kék lötty Fruzsi választása;)

Minden nap újra beléd esek, s ez már 2 hónapja. A kockás inged pedig én is imádom:)

Hónapfordulóra pannusféle étcsokokis-rumos, vaníliapudinggal töltött muffincsodák
saját(kétbal)kezű díszítéssel (még a marcipánszíveket is én formáltam meg:)

,,Saját külön bejáratú" Willy Wonkám van:) Kaptam Gábortól saját kézzel készített
szív alakú csokikat. A titkos receptet fel is tűntette;) Az utóbbiból tényleg extra
adag jutott nekem.


Olajfesték-próba á lá pannus. A Hang és fény óriás festmény változata. (félkész)

Most pedig Csepelen üdülök egy hétvége erejéig. Az idei utószülinapi thai masszázs-adagomat kapom nővéremtől. Barnus egyre jobban szeret, tegnap este ragaszkodott hozzá, hogy én meséljek neki és énekeljem álomba. Kistesó híján nagyon megható volt a kis csöppséggel. Azért az anyaság még várhat:)

Nincsenek megjegyzések: