péntek, augusztus 17, 2012

Nyári álmot aludtam

Ó, igen. Megint itt vagyok; taps, trombitaszó, dobpergés, konfettik.
Hol is kezdjem...ismét képes beszámoló. (Most már tényleg erőt veszek magamon, és pötyögök majd egy értelmes bejegyzést.
A nyár szava: majd.)

Barnus kapott kisbicajt. Be volt zsongva már az üzletben is,
de a városban is rettegésben tartotta a békés járókelőket.:)

Nővérkém elvitt az immáron hagyománynak mondható
szülinapi thai masszázsomra:) Imádtam! 
(süti+tea ajándékba. Tudják, mi kell nekem)

A hévre várva még egy (ritkaszámba menő) közös fotó.

,,Egyszerre megyünk, káposzta a fejünk!'"

Szeretlek, kis cucós rosszaság. Üdvözlettel: Pupid

Ez a szöszke már megint felpörgette a napomat!

Szülinapi fotódokumentációból előbukkant
Meghitt (vagy inkább eufórikus) hangulatú kép.

Ez is csak elkészült már (immár 1 év után).
A gazdája majd' kiugrott a bugyijából örömében :)

Készülünk a gólyatáborra:) Virágfüzérek névtáblácskákkal. 
(a fotót és a nyakláncok ezen kupacát Balics Dóra osztálytársnőm készítette :)


Ezekben a percekben/órákban/napokban apadhatatlan besózottsággal várok egy nekem nagyon fontos e-mailt! Fel-alá járkálok, közben seggrázós zene szól és olykor engedek a ritmus csábításának is:D Ha megkaptam, beszámolok örömömről (avagy bánatomról. De azzal nem jár jól senki!) :)

Nincsenek megjegyzések: