vasárnap, szeptember 23, 2012

Már megint egy tömör beszámoló

Megint csak ígérgetek, de nem, ez nem az a bejegyzés, amelyet 5 percnél tovább olvasol, netalántán el is gondolkozol a létrejöttén. Ezek megint csak képek - címkékkel. (Jó szórakozást.)

A múlthéten Gábor bemutatót tartott a kecskeméti ifjúsági otthonban a linómetszésről. Elkísértem és gondoltam ha ott vagyok, már alkotok is valamit. Ilyet még úgy sem csináltam!
(imádom a köténykét:P)

Prezentálom, hogy néz ki egy *linómetszet* (kedvencem Gabustól)


És most prezentálom, hogy néz ki az ÉN "linómetszetem" (már megint Hang és fény)

Rajzszakkörre is serényen elkezdtem járni. Főleg a modellrajzok miatt, de tanár úr legutóbb kicsit kíméletesebb volt és az illusztrálást adta ki feladatul. Egy rövid kis történetet választottam egy nagyon hosszúhajó lányról, aki őrületbe kergeti párját, hogy mindenhol a hajszálaival találja szemben magát. Bár kicsit mizantróp Rapunzelre sikerált :)

A szakkör után azonnal rohantam felénekelni a Bognár bluest :)
(kislemez: október 1.)

A hétvégém pedig egy szóval jellemezhető: bújós.

Nincsenek megjegyzések: