kedd, szeptember 11, 2012

Úgy meglepődtem

 ...hogy szóhoz sem jutottam majd' fél hónapig. Sokkhatásként ért a nyár vége. A rengeteg tennivaló meg csak hab volt azon a bizonyos keserű tortán.
Kezdjük a SZIN-el. Mint tudjátok, bérletet nyertem, méghozzá VIP-sat! :) Gabussal töltöttem 5 szuperjó napot sátorozva a Tisza-parton. Azt hiszem, ez volt számomra a nyár fénypontja:)
A karkötőt helyben is prezentálnom kellett. Igen, ő ott Ördög Nóri és a műveink között bámészkodik.
Ó és közben médiaszemélyiségek is lettünk! (1:00-nál)


Ahogy hazaestem a nagy rózsás bőröndömmel, tölthettem meg újabb adag cuccal, ugyanis indult a gólyatábor! Mint szervező, nem aludtam egy szemhunyásnyit sem, de a hangulat és a kisgólyák lelkesedése egyaránt az egekig szökött. Fotósként is szuperáltam, közel 900 képet készítettem az újdonsült bibósokról - és a megfáradt végzősökről. Mint osztályzenekar, bemutatkoztunk Boogiestic néven és hatalmas partyt csaptunk a záróesten. A meglepetés dalt Bognár tanár úrnak adtuk elő, amely róla szólt. Minden órán van valami aranyköpése, s ebből gyúrtunk egy nótát. Így született meg a Bognár blues :)

Hétvégén szüreti fesztivál volt Kiskunhalason. A megszokott módon összegyűltünk egy lovaskocsiba, népdalokat énekeltünk (én meg hegedültem) a felvonuláson. Idén már ruhát is kaptunk, amiben feletébb jól éreztük magunkat a nagy meleghez képest:)

Ugyan ezen a napon, párhuzamban a lájtos majsa napok zajlott. Fruzsival egy újabb közös kép, csak mert még mindig rendületlenül imádom ezt a bolond szőke makit!:)

Ugyebár a tanév is elkezdődött...szerintem hanyagoljuk a témát. Maradjunk annyiban, hogy gondoskodnak róla, hogy ne unatkozzak/unk. Most már illenék pályát választani. Az autós pont jó lesz, kifekszem a közepére.

Nincsenek megjegyzések: