hétfő, február 18, 2013

Lélekművész/művészlélek

Kevesebb, mint 2 hetem van leadni azt a fránya jelentkezést. Van, aki már első nap megtette, van aki az utolsóra halogatja. Én az utóbbiak táborát erősítem.
Jelen pillanatban, ami szinte már-már biztos részemről az a pszichológia és a grafika. Nos, mindkettő elég nagy falat. Nem tudom, tudok-e elég pontot gyűjteni, avagy megfelelek-e az alkalmasságin, minden esetre ez az a két dolog, amit szívvel-lélekkel tudnék csinálni.
A próbaérettségiim a körülményekhez mérten nagyon jól sikerültek. Mint ma kiderült, a kémia emelt is, pedig a minap döntöttem el, hogy ez sztornó. Van épp elég dolog és inkább a többi 5-re koncentrálok. Nem mellesleg, nekem nem is kell sehová (bár ezt még nem tudtam 10.-ben, mikor még az orvosi volt a cél.)
Így most megy a dilemma.
És itt most célt talált az évek óta hajtogatott ,,mi leszel ha nagy leszel?" kérdés.

Nincsenek megjegyzések: