szerda, február 26, 2014

16 tény a videóról

  • A kávé csak azért van kifröcskölkve, mert bénán öntöttem ki a pohárba (végülis a vizuális hatás jobb lett :D). Ugyan így a cukorral...
  • Az összes fotót az ablakpárkányban készítettem. A szembeszomszédoknak már kezdtem gyanús lenni.
  • A pohárba folyton a telefontöltőmet tettem, hogy ne guruljon el, hanem szépen egy helyben maradjon (Miért ezt? Ez volt kéznél...)
  • A videó összesen 296 fotóból áll.
  • A csíkos háttér egy Ikeás doboz, amiben a festékeimet tartom.
  • Az óra csak azért kellett, mert folyton becsukódott a szkecsbúkom. Igen, ez volt a legközelebb.
  • 2 pohárral csináltam a videót (bár gondolom ez nem új). Eredetileg kettőt hoztam el a kávézóból, mert azt hittem, elrontom az elsőt.
  • A videó elkészítése tovább tartott, mint a poháré...
  • A 'watch' feliratú cukorkát már fél éve őrzöm, mert tudtam, hogy egyszer jó lesz valamire. Volt egy 'draw'-os is, de azt sajnos nem találtam meg.
  • A pohártető nem is a pohárhoz járt, hanem az utcán találtam. (...)
  • Az égősor, amin végigtáncol a maci, az ágyam mögé van felszerkesztve :)
  • 3 kávét főztem le a fotózás végére, ebből 2-t használtam fel hozzá (de végül mindet megittam és ezért 3-ig nem tudtam aludni).
  • A fekete szalagot gyakran hordom a hajamban.
  • A videóban látható tollak, filcek közül 7-ből 3 ki van fogyva :(
  • A movie maker a világ legjobb programja (de csak az újabb és csak pannus-féle technikai analfabétáknak)
  • A zöld alapon mosolygós fejecske egy Deichmann-os szatyron lévő logó.

A videó ITT, szavazni pedig ITT! :)

Nincsenek megjegyzések: