csütörtök, március 20, 2014

Napjaim

Még mindig nem jeleskedem a dolgok rendezésében, de igyekszem összeszedni a fontosabb eseményeket (időrendet nem ígérek!) :)

Nos, megérkezett a szupercsomag a Starbucks-tól; volt benne egy vagonnyi kávé, kávéutalvány meg menő termosz is (bár a macisat nem cserélném le, de ez olyan nehéz, hogy még betörő elleni védekezésben is használható). A rajzsulis kupont pedig majd a helyszínen vehetem át. Már tudják ott is a jó hírt, annyi tanár ajánlgatja magát, hogy már azt sem tudom, melyik kurzusokra menjek :)
Már csak egy grafika óra van hátra; a rajzok gyűlnek, de mostanában mindig elveszi a tanárbácsi a melóimat, így még fotót sem tudok róla lőni. Egyet sikerült csak lekapni gyorsan múlt héten. Ő itt Rubik Ernő és a kockája, amit én személy szerint sosem tudtam kirakni.


Imádom, hogy végre nem én vagyok a legkisebb a szűkebb családunkban, hanem két kis manót rajonghatunk körül. Bár az egyik már nem is olyan csöpp, Barnus már négy éves. Vele töltöttem egy egész napot, alkottunk is egy szépet az odaúton kapott Metropol újságomból.


Közben még mindig áll a mesekönyv projekt, amit neki csinálok, de már annyit beszéltem róla, hogy rakok fel 1-2 oldalt belőle 'mutiba' (úgy sincs benne több még).




A legédesebb kisherceg pedig most Zalán. A napokban kilátogattunk és keresztanyáskodhattam kicsit. Csak amennyire tőlem telik. :)

Valamit csak kapott tőlem is!

Felkértek egy kiskunmajsai kiadvány borítótervezéséhez. Kultúrház, múzeum, tájház.

Ha már az otthonomról van szó, egy kedves újságíró -aki a szavazás alatt is növelte a macipajtik táborát- írt az újraindult Majsainfo hírportálra egy újabb cikket rólam.
Ha minden jól megy, hamarosan kapok tőlük egy klassz kis felületet, ahol heti szinten vandálkodhatok - blogszerűen.
Végezetül pedig 2 szösszenet a napokból, avagy a tömegközlekedés és panni meghitt kapcsolata:

4-es 6-os villamos (mert olyan ihletadó)


Egy a lábfejemen áll
Egy hat táskát lóbál
Egy a hajamat szaglássza
Egy a macskás sálját rázza
Egy mellettem ordít a telefonba
Egy pedig már a hajamat fonja
Egy nyomasztóan az arcomba bámul
Hiába jelzek vissza, akkor se tágul
Egy leszáll, rögtön hely terem
De helyette érkeznek vagy ötvenen
Egy mellettem kémiát nézeget, hiba
Előtör belőlem a nosztalgia
Egynek a tenyere pont fenékmagasságban van nyitva,
mikor fékeznek
Egyesek csak utaznak, de soha meg nem érkeznek
Egy felszáll a banyatankkal
Húsz ugrik arrébb ijedt hanggal
Ketten a másik lábfejemen veszekednek
Ki is ne örülne egy ilyen keddnek?

És te még kérdezed, miért nem szeretem a villamost.

 ---

Variációk MÁV-ra


-Miért Áll a Vonat?
-Merő Álom Vonatozni
-Mókás Ám a Vasút!
-Megint Állunk, Várunk
-Mert Állni Varázslatos
-Ma Állandóan Vonatoznék
-Megint Állunk V*zze




Nincsenek megjegyzések: