kedd, augusztus 12, 2014

,,Legyen álmod kerek erdő"


Halihó! Létezem ám még, csak nem errefelé :)
20 éves lettem.
Voltam ismét tűzzománcozni 34 kismanóval, a Balatont is megjártam, dolgozom, rajzolok, tanulok, határozottan élek. 
Szeptembertől a BME kisgólyája leszek, mégpedig formatervezői szakon! Elkezdtem lejárni a Starbucksos nyereményemet a Corvin rajziskolában, kisebb-nagyobb sikerrel, de annál elszántabban. 
Voltam padlón, plafonon, pszichológusnál, fogorvosnál, fogszabályzósnál, koncertrengetegben, végtelen vásárban.
Épp CD design-t tervezek a halasi Lyra együttesnek, akik 10 év után újra megajándékozzák a gyereksereget és a soha fel nem növő felnőtteket egy vidám, lélekhangra rímelő, 18 kis virágszálból álló dalcsokorral, amiben van Weöres, Kányádi és Csorvási is.
Nekem meg legalább már nem kell gondolkodnom a két kismackóm (Barnus és Zalán) karácsonyi ajándékán...:)

Kis könyvecske lesz, a végén egy csodazseb a CD-vel.
Egy oldal már kész, de a szoknyám alatt rejtegetem.

Nincsenek megjegyzések: