péntek, szeptember 26, 2014

A buktacukrozó

vagy rendes nevén ipari termék- és formatervező mérnök hallgató. Igen, ez vagyok én.
Újból gólya lettem. Igen, van aminek érdemes többször nekivágni; ilyen volt például ez is. Igazából a pszichológia volt a második nekifutás, de ismét pofival csattantam a falnak, szóval maradt a légből kapott, hirtelen felindulásból rajzalkalmasságin átlibbenős formatervező szak. Éreztem, hogy ez kell nekem.
Mintha infúzión adagolnák a képleteket, úgy szivárog belém a sok matek és fizika, de élvezem, hiába nem gondoltam volna ezt sosem. Van, hogy meglepődök magamon.
A szabadkézi rajz szuper, de elég monoton. Már várom az izgalmat.
Terveznem kell félévig egy grillsütőt is. Az már izgibb.
A leges legizgibb pedig a C# programozás (nem, nem az.)
Új alvósállataim a körző és a vonalzó és vérbeli gépész lehetek, mert
mikor éhes vagyok, alszom.
Visszaszoktam a
-kávéra
-hajnali kelésre (folyamatban...)
-másfél óráig történő egy helyben csücsülésre
-pislogásmentes koncentrálásra.

Amikor nem az egyetemen tengődöm, ezt csinálom:
na jó, ez pl. pont ott készült

ezeket a csodákat pedig az egyetem hatalmas kertjében gyűjtöttem.
na jó, igazából az arcát is az egyetemen rajzoltam, szóval...ebből
lejön, hogy kb mindig az egyetemen vagyok. ha nem, akkor is.
Feladom. Odaköltözöm.


Nincsenek megjegyzések: