kedd, január 12, 2016

Anya lettem

Na de várjunk! Efelett mégsem ugorhatunk csak úgy át, mint a földön hagyott szennyeskupacon!
Még mielőtt a hatásvadász címen valaki izgatottan felkapná a fejét, nem azért tűntem el, mert szültem titokban.
Kezdjük is elölről! (főleg, ha valaki azt sem tudja, ki és mi vagyok itt)
A nevem Panni, 21 éves vagyok és magam sem értem, de a BME-n tanulok, mégpedig termék- és formatervező mérnöknek, immár 2. éve (igen, baromi menőnek érzem magam, mikor mondom vagy leírom, amúgy instant szívás az egész).
Sosem nyugvó, izgő-mozgó, időnként lustaságban aranyérmes, ötletrohamos, ezzel együtt felbukkanó alkotói válságos, "nincs kedvem az egészhez"-hajtogató (de ruhákat össze nem hajtogató) teremtés, aki végre örült, mert a 3. félévében kezdett izgalmas lenni az egyetem.
Gyerekjátékot kellett tervezni, de nem akármilyet, készségfejlesztőt és szuperújat, amit még senki nem látott! 3-as csoportba rendeződve lettem végül Dóri és Eszti tervezőpajtása.
A végső terv végül az én ötletem továbbfejlesztése lett.
A sokadig "nincs kedvem az egészhez", kompromisszumkötés, vérző ujj, festékes tarkó és átvirrasztott éjjel után megszületett:
BOB! © 


Ő itt a Solidworksös terv, melyet Dóri készített, én pedig Photoshopban kikozmetikáztam :)

Ő pedig már a kész játék, bevetésre készen - golyókkal, kártyákkal, krétákkal és dobozzal


Bob © egy kék táblafestékkel lekent kisbarát, akinek célja több készség fejlesztése:
  • finommotorika
  • memória
  • színfelismerés
  • formafelismerés
  • mintafelismerés
  • kommunikáció
  • kreativitás
  • kéz- és szemkoordináció
  • célzókészség
A játék menete a következő: az egyik játékos húz egy lapot, amin egy érzelem és egy ruhadarab szerepel. Ezt mondatba kell foglalni a másik játékos számára úgy, hogy ő ki tudja egészíteni Bobot a hallottakkal. Pl.: Bob most vidám, mert a pöttyös pólóját húzta fel ma :) Ilyen egyszerű!
A könnyebb rajzolás érdekében Bob-ot hátra lehet dönteni.
A lábai között pedig golyókat lehet gurigatni, pöckölgetni.

A projekt szerves (és persze a legizgalmasabb) részét képezte a tesztelés! :)
Lássuk, hogy tetszett a célközönségnek:





Teljesen beleolvadtam a környezetbe :)





Azt hiszem, nyugodtan kijelenthetjük, hogy teljes a siker! :)


Ha szeretnél egy saját Bob-ot, jelezz nekem itt kommentben vagy a cz.pannus@gmail.com címen, mivel a többszöri megkeresésen felbátorodva tervben van a sokszorosítás is, tehát ha igény van rá, nem leszünk restek!

p.

Nincsenek megjegyzések: