szerda, július 09, 2008

10. bejegyzés -a szülinap xD

Most igazából nem fogok ide sokat írni, mert jelen pillanatban is annyian írnak, hogy huh...szóval rövid leszek :D gondolom senki se bánja.
Ma voltam kint a strandon Fruzsimmal, a barátjával Conival, és az ő barátaival Árpival és Misivel! xDna ezt jól megaszondtam! Szóval nagyon jó volt ez a nap! Jó meleg volt...de annyit csúszdáztunk, meg hülyültünk :D..annyira jó volt! Coni elhozta a gitárját is és kipróbáltam :D
Annyi üdvözlést kaptam egész nap^^...sms...myvip üzi...msn üzi^^ szóval megvolt..valakinek többször is xD Még olyan is írt..akiről egyébként azt hittem nem is fog, mert elfelejtette...hát van ez! így!:)
Holnap Fruzsimnál alszok :D Délelőtt pedig Anitámnál leszek és palacsintát (vagy valami hasonlót xD) próbálunk sütni! Hát Boldog Szülinapot nekem...:) Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések: