vasárnap, július 27, 2008

15.bejegyzés

Nyaralás után... ...az egyik bejegyzés a sok közül:)

Hát...tegnap véget ért a balatoni nyaralásom Siófok cityben :) Vannak most már szép és kevésbé kellemes emlékeim, mint általában minden utazás után. Szombaton, mikor odaértünk (egy kisebb kitérő után Baja felé...xD) gyönyörűen sütött a nap és már rohantam is a Balatonba...ami térdig ért xD...még vasárnap is meleg volt és túl sokat voltam a napon, persze leégtem...nemkicsit :) a többi napon a városban járkáltunk és mindent megvetettem a közelgő névnapomra hagyatkozva...most már van Converse csukám meg Ipanema szandálom...mind2-nek volt ára...xD egyik nap neteztem is 1 órát...ott rámszállt 2 holland srác, inkább nem részletezném...:) (buuuuuks! XD) talán a legjobbak az egész nyaralásban a naplementék voltak...minden este kiültem egy kőre és végignéztem...csodálatos volt :) meg persze sokat gitározgattam is a lakókocsiban...nem maradhatott el:) hát nagyjából ennyi volt az idei nyaralás sok esővel, álmodozással és sok élménnyel.


Hétvégén jön egyik rokonom a majsai Sörfeszt.-re ami a strandon lesz...No Thanx koncertre...pfff-.-'...hurrá xD minden álmom egy ilyenen ott lenni xD -.-' na mind1...túlélem a kedvéért :) mindent a barátságért:D

Aztán még ki kéne menni még 1x a strandra Fruzsiékkal is...:D majd ha nem hámlik a hátam -.-' ami valószínűleg nem most lesz :D...

Nincsenek megjegyzések: