vasárnap, július 13, 2008


Nem tudom hanyadik bejegyzés! (adj hozzá egyet az előzőhöz xD)

Jupyyyyy! Megkaptam a gitárom! :D annyira de annyira de annyira boldog vagyok most! :) Már olyan régen vártam már, hogy meglegyen és most..szinte hihetetlen, hogy itt van! Már csak Fruzsinak kéne megkapnia és majd összejárunk gyakorolgatni...hát bevallom rám is fér, mert nem igazán tudok még :S De hát még csak ma kaptam, na ;)
Ma tartottunk a szülinapomat és nővérem névnapját is. Volt egy naaagy torta...ettünk is rendesen...főleg, hogy nekem még más helyett is ennem kellett egy szeletet:$ :) De az is nagyon finom volt...hát most megint itt ülök a gép előtt, beszélgetek pár gyökérrel és kevésbé értelmi fogyatékossal (bocsi mindenkitől, csak vicc!xD ha magadra veszed, hülye vagy!) csak most ilyen napom van :D nem tudok vele mit csinálni...jah és próbálgatom a gitáromat..ˇ."ismerkedünk" rendesen..csak nem tudom ő akarja-e xD

Nincsenek megjegyzések: