csütörtök, szeptember 03, 2009

Gyors számolós összefoglaló (ha már egyszer reál:P)

.................................................
Szóval. Tegnap megírtuk a 2 hatalmasan nagy csoportba sorolót. Ma meg kikaptuk húúú:D
Matek: 1. csoport, 4.-nek kerültem be (első lány az osztályból/*kibüszkült fej*/)
Német: 1. csoport (:P ejjha), 5.-nek kerültem be (höhö ezt nem gondoltam volna) :D (2. lány)
Heti összefoglaló:
2x kellett beöltözni eddig.
Szerda: 1db hálóing betűrve 1 melegítőalsóba, irracionális úszósapkával felvéve, össze nem illő, egy párt sehogysem alkotó színes, felemás zokni 2 db (jobb és ennek az ellentéte/nem a gonosz változata) papuccsal
Csütörtök: 1 db kötény (4.-esek szerint konyharuha, ill. konyhakötény) kendővel párosítva (ami a 4.-esek megismételt agymenése szerint hajráf), szexi gumikesztyű, a 4 db matekkönyvünket, a többi, összesen 5 könyvünkkel és (nekem speciel) 4 füzetemmel speciális, e célból kifejlesztett vödörben kellett iskolába szállítanunk egy különleges tisztítószer társaságában.
3x utaztam már állva a buszon, 5db muffint kellett vinnem ma egy negyedikesnek, másdszorra ettem menzakaját...

holnap nem kell efféle öltözékekben megjelennünk, mivel az egyik szülő megelégelte ezt a tébolyult viselkedést, ami a Bibóban folyik 2 nap óta^^

Holnap kezdődik a 3 napos Majsa Napok, amire ismét jönnek Concsék (állítólag Andris, Flóri, Jani, Geri, meg rem. Laci:D) és birtokba veszik az Endike-lakot. Zsannal pedig pénteken fellépünk, amire már hónapok óta készülünk, amiért a nyár felét erre "pazaroltuk", amiért már 3 napja fél 11-kor érek haza (-.-") AZ Indul a bakterhááááááz :D
Szerintem megengedhetném magamnak, hogy minden nap így nézzek ki...

Nincsenek megjegyzések: