kedd, január 12, 2010

Félév előtt két nappal

.......................................
Máris eltelt megszámlálhatatlan nap az első Bibóban töltött órák óta. Hihetetlen. Mondjuk az évvégét nehezebb lesz feldolgozni.
Igen, mostis számtechóra van. Előtte matek. Tegnap dolgozatot írtuk, Ma kikaptuk. 4-es lett. Juhú. Elegem van a folyamatos figyelmetlenségeimből...egyszerűen nemtudok koncentrálni semmire, amire akarok. Vagy ha mégis, azt tuti elszúrom. Amiből tudom, hogy biztos 4-es leszek, az a matek. Még jó, hogy reál. Tiszta szégyen...
Németből érthetetlen módon megkaptam az 5-öst, pedig meg voltam győződve arról, hogy pikkel rám, és még ha tökéletes jegyeim lennének, akkor is szemétkedne:D Érnek még meglepetések...
Még kémiából állok kétesre...évelején egy 2-es miatt, hiába szereztem mellé +7débé 5-öst...nemhittem, hogy gondolkodni fog a jegyen. És következő órán írom a döntő dogát számolásokból, ami tökéletesen kifinomult figyelmemmel és mostani koncentrációmmal megfűszerezve biztosan "jól" fog sikerülni...
...mi van velem?
szerelmes vagyok.

Nincsenek megjegyzések: