szombat, január 16, 2010

Telnek...igen

...........................................
Félév van. Vagy volt. Vagy lesz. Nemtudom követni. Minden esetre kezd megcsappani az idegesítő hajszák sorozata. Félévi bizim elfogadhatónak mondható. Nem is rossz így elsőre egy 4-essel:D
Nyelvtannal nemtudom mi lesz...a suliban történő gyakorlóórák még mindig nem jöttek össze és nyakunkon 22.-e. 22...imádlak te! Itthon viszont lusta vagyok rászánni magam egykis helyesírási alapelvek olvasgatására. Azért ennyire elborult elme még nem lettem. Még csak a Fejszámolásnál és a Kódkönyvnél tartok:D Bárki bármit mond...igen is érdekes mind2:P
Hát a másik nagy meglepetés...föciverseny. Még mitnem. Én meg a föci:D Ejj. (azért lehet megpróbálom. Végülis. Mit igértem erre az évre?:D)
Belefogtam pöttöm tolltartóállatkák gyártásába:D Igazából karácsonyra is kapott 1-2 ember. De most külön kívánságra is csinálok:P Szóval sikíts, ha kell, mert utána lehet már nemlesz kedvem ilyet művelni:D
Halason lesz rockfarsang. Andris is fellép:) Szóval megyünk xD Coniékkal elterveztük, hogy beöltözünk egy rakat hippinek:D Fú...nagyon várom már. Végre a fantáziámra bízhatom az öltözködést határok nélkül:P Erre vágytam már. És nem árt, ha szokom a sítlust nyárra...:P fő az optimizmus!

Nincsenek megjegyzések: