kedd, augusztus 17, 2010

Alkotni. Ennyi az egész.

Valamikor, még júliusban a tűzzománctábor apraját-nagyját boldogítottam én is. A képek most érkeztek meg a keretezőből, ezért gondoltam úgy, hogy most számolok be róla. Inkább nem is írok semmit. A képek beszélnek!:D

Endikével alkotunk:) (és mikor nem...)


Endike a kedvenc barátunkkal (Endike imádja a gyerekeket ;)


A Pannushasommás-verseny döntősei. A kissrác nyert ;D


És végül...ezeket sikerült összehoznom 5 nap alatt. Futószalag gyorsasággal gyártottam a képeket.

U.I.: van még 1 kép, amit nem küdltem el a keretezőbe, mert azzal egyéni terveim voltak, amelyek a későbbiek során kisebb akadályokba ütköztek, szóval még várat magára:) Ha megoldom, az is felkerül.

2 megjegyzés:

nyina írta...

A legelső. a macsekos. :)
Egyszerűen meghalok érte. nagyon tetszik. Persze a többi is nagyon szép(:
ügyi vagy!:)

eper.panni írta...

Köszönöm szépen és örülök, hogy tetszik:)