péntek, június 17, 2011

Rettentően alacsony kalandvágy és élményszomj.

Már-már stagnáló. Mostanában.
1 hétre letáborozok a Balaton partjára. Bőrönd tele festékkel meg papírral. Ruha nem is fér. Muszáj. 2 megrendelést kell teljesítenem ez idő alatt. Ráadásul Bogyó sem jön velem. Közbeszólt az egyetem. Nagy szája van.
3 CD tömény zene. Csokibarnára fogom süttetni a pocakomat. Remélem esni fog az eső. Melankólia kell a festéshez. Meg az a 3 CD tömény zene.
Remélem valamilyen rejtélyes okból kifolyólag elengedi a fék a lakókocsi kerekeit és a Balaton kellős közepén megy ki az álom a szememből. Vagy találkozok Nessi utódjával. Mindegy. Csak történjen már valami, könyörgöm!

7 megjegyzés:

Skiccek írta...

Rég voltam nálad, tán azért mert az utolsó sorod nálam bejött. Most viszont nagyon elég feldolgozni.
Lényeg, hogy történt valami.

Névtelen írta...

melankólia kell a festéshez? most komolyan?
végignézegettem a dolgaid,tény,hogy nagyon frankók,de nagyon naívan és művi stílusban kommunikálsz az olvasóiddal,mintha 3 percig gondolkodnál azon,az adott mondat jó-e úgy,ahogy van
kívánom,hogy történjen valami,hogy fess,rajzolj sokat,érd el,amit szeretnél,de hiába beszélsz örömökről,az is zárkózottan hat,mintha nem nyílnál ki teljesen,pedig hol máshol lehet ezt egyszerűbben,mint egy blogban,ahol jószerével a legtöbb olvasó,azt sem tudja,ki vagy,nincsenek elvárások,nyomások
persze én sem ismerlek téged,nem tudom,van-e annak oka,hogy így írsz,de a munkáid alapján több vagy annál,hogy beleolvadj abba a tizenéves,majdnem felnőtt közegbe,akik fiatalságuk ellenére kínosan ügyelnek,és megválogatnak minden szót,3 szavas tőmondatokkal kommunikálnak
kimértség hat belőlük,pedig a képeken látható,hogy laza,jófej csaj lehetsz
add ezt nekünk is át jobban,mindenesetre én vissza fogok járni ide
neked pedig jobb kedvet és spontaneitást

Névtelen írta...

egyébként van esetleg oldalad,deviantartod,facebook rajongói cuccod,ahol egyben lehet megtekinteni az eddigi munkáid?

Anna

eper.panni írta...

Kedves Névtelen!
Örülök, hogy ilyen nyíltan és őszintén írsz, de tényleg nem ismersz engem. Próbálok megnyílni, de nagyon kevesen vannak, akik előtt ez tényleg sikerül. A blogomat egyre többen olvassák, a nyomás is nagyobb lett. Megfelelni pedig egyáltalán nem akarok. Csupán magamnak. A leírt mondataimon pedig egy percet nem gondolkodok. Lehet, hogy ez Neked kimértnek, műnek vagy naívnak hat, de ez vagyok én. Nem várhattok el tőlem 16 éves fejjel felnőtt, ésszerű, egyenes gondolkodásmódot és beszédet. Én szeretek gyerek lenni. Vagy mondjuk úgy: szeretek naív lenni. Inkább csalódok és hiszem a jobbat, mint hogy magambaroskadt, örök pesszimista világvégeváró unott alak legyek. Persze nekem is vannak olyan napjaim. De csak azért, mert a környezetem kényszerít rá. Pont ezzel, hogy felébresztenek az álomvilágomból, amit hülyeségnek tartanak és amelyben egyébként nagyon otthonosan és kiegyensúlyozottan érzem magam. De közben velük is ugyanolyan közvetlen vagyok. Kinek jó ez? Miért nem lehet rám hagyni, hogy olyan vagyok, amilyen és épp így érzem jól magam? Bárkit is zavar, nem értem az okát. De akik ismernek, azok tudják, milyen vagyok igazán (az a 4 ember és akkor már sokat mondtam)

Nem célom ezzel a bloggal, hogy önismertető, önfényező, világrengető irományokkal kekeckedjek. Csupán szimpla kedvtelésből csinálom. Mostanában leginkább a műveimnek. Írni egyre kevésbé szeretek. Leginkább verset. Egyébként van egy kis, barna könyvem, ami szépen telik őszinte mondatokkal és versekkel. Egyébként ha megtelik, gondolkozom egy illusztrált verseskönyv kiadásán.
De természetesen csak (esetleg) akkor, ha benő a naív fejem lágya...


Itt oldalt találsz pár képet, meg szanaszét az egész blogban:) Gondolkozok egy webalbumon, ahol csak a képeim vannak, de úgy gondolom, nem gyűlt még össze elég és olyan színvonalú, hogy tényleg érdemes legyen oda is bekukkantani:) Facebookon is van pár, de csak ezek, amiket itt megtalálsz.

Mégegyszer köszönöm a hozzászólást és örülök, hogy visszajársz azért, még ennek ellenére is olvasgatni!:

eper.panni írta...

Neked van blogod egyébként?:) szívesen megnézném

Névtelen írta...

ahogy most a kommentben írtál,azért kicsit más volt,de értem,persze,mit és hogy,belegondolva jó is ez így,csináld csak tovább:)

nem,nekem nincs blogom,nagy gondolatok és kézügyesség hiányában nem érzem szükségét,hogy legyen:)

Anna

(mindenképpen nyitnék a helyedben egy flickr vagy deviantart oldalt,vagy meskán is árulhatnál simán a rajzaidból,vagy az arról készült printekből esetleg,vagy annyira jó,sőt:))

˙d írta...

Rendben, jó ötlet:) én is gondolkoztam már ilyesfélén, csak a lustaság mindig nagyobb úr :D de most itt a nyár, lesz idő bőven:) (a pénz meg jól jönne, bár már vannak megrendelők aprópénzért:)