hétfő, július 18, 2011

A nyár és a világ közepe

Születésnapom folytatásaként és a nyár egyik (a sok közül) csúcspontjaként mégegyszer megjártam Siófok partjait.
Ezennel 9+1 szuper csajszival, afféle osztályközösség-építő, ereszd el a hajam bulis nyári szabadidős elfoglaltság keretein belül. 3x voltunk Palace-ban, ebből 2 az iszonyatosan szemgyilkos habpartiban. Nem haboztunk, haboztunk. Nyertem a "fotópályázaton" a Legtöbb elkészített kép és a Legkompromitálóbb kompozíciók kategóriában. az 504 kép közül leközlök párat, csak az ízlésesség és a személyiségvédelem határait át nem szökkenve.




























Színem sötétebb, élményfiókom tartalma gyarapodott, fittség szintem bár csökkenni látszott, elég jól bírtam magamhoz képest a 6 napos éjszakázást :D És elmondhatom, hogy festés közben barnultam/ barnulás közben festettem.

Nem telik eseménytelenül ez a nyár sem :)

Tegnap voltam Bogyómmal strandolni. Nem épp úgy alakult, ahogy elterveztük, bár ha együtt vagyunk, minden kiszámíthatatlan. Az univerzum valamiért nagyon haragszik ránk:)
A buszra hiába várhattunk hazafelé, a jóégért sem akart jönni. 4 km gyaloglás hazáig igen felüdítő volt. Közben magyar dalok szövegét költöttük át az alkalomnak megfelelően; sajnos idézni nem tudok, pedig igen csini kis muzsikák születtek. Itthon a hideg üdítő, a zuhany és a fagyi kész paradicsom volt. A napszúrás és a mai torokfájás annál kevésbé. De pont ettől volt szép a nap. Tökéletlenül tökéletes:)

Csütörtökön felvonatozok Csepelre babavigyázóba. Nővérkémék kaptak 3 nap kimenőt a szülősködés alól, nekik is kijár ennyi pihenő:)
 És végül: vettem Manónak egy Kisvakondos bögrét, mert perpillanat ez a legkedvencebb rajzfilme.
Csak meg ne lássa idő előtt a meglepit :P
...lehet oda se adom. Én is odáig vagyok a kis fekete földtúró örökifjú gombócért :D

Az iPhone logomat úgy tűnik, nagyon eltaláltam. Nemsokára egy szuper program kis négyzetes hirdetője lesz a tapicskolós képernyőkön. Már csak nekem kéne egy olyan, hogy én is csodálhassam:D
Nem értem, miért kell nekem egy alma, amibe már beleharaptak...

Nincsenek megjegyzések: