péntek, október 19, 2012

Tusolás

=maszat könyékig.
2 évvel ezelőtt nekifogtam egy kép festésének. Egy tetszőleges újság tetszőleges lapjára rábökve választottam ki a fotót, melyen a vörös dög szájához emel egy türkiz borítéktáskát.
Ez a kép félbe (vagy inkább negyedbe) maradt, majd elfelejtődött.
Tegnap pedig ismét előbukkant.
Mivel megesett rajta a szívem (az arc pedig valamilyen különös oknál fogva tetszett a 2 évvel ezelőtti énemtől) kivágtam a fejét és átragasztottam egy drappos lapra.Tussal még nem dolgoztam, ez volt a kísérleti alanyom. Az előzményt és végeredményt (ahol is a ruha is más, csak 1 kéz van és a boríték is tényleg boríték) itt láthatjátok:)

Jó hír: meg van az alapötlet az idei rajz OKTV-re!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

soha nem jutok szóhoz és mindig azt hiszem, hogy ezt már tényleg nem tudod fokozni bennem..de mindig tudod és IMÁDOK MINDENT AMIT CSINÁLSZ!
meli voltam : )

eper.panni írta...

Jajj Melike, mindig mosolyt csalsz az arcomra :)))) Nagyon örülök a pozitív véleményeidnek; úgy érzem, ha már egy embernek ekkora boldogságot okoz, nem hiába csinálom! Puszillak:)

Névtelen írta...

Kedves Panni!
Hihetetlenül tehetséges vagy, csak ámulok és bámulok..! :)
Dorisz

˙d írta...

Köszönöm, kedves Dorisz!:) Nagyon örülök és jól esik, hogy tetszenek neked!:)))