hétfő, április 22, 2013

A fénynek háttal

Az elmúlt hétvégén megjártam a Pszinapszist. Írnám, hogy szó szerint, de ez most nem a panasz helye. Tény, hogy nem a kiállítás volt a fő "produkció", de több tiszteletet érdemelhetett volna minden kiállító, tekintve, hogy nagyobb nevek is jelen voltak (ha csak képes formában is). 
Ettől eltekintve remekül éreztem magam. Az előadások fantasztikusak voltak, számos, a pszichológia világában nagy név szerepelt az előadók között.
A legnagyobb hatással mégis egy fiatal lány volt rám. Biztosan sokan ismeritek Mosolykát, azaz Hozleiter Fannyt. Régóta olvasom a BLOGJÁT, hiszen rendkívül inspiráló, elragadó és pozitív jelenség. Hozott a bögréiből is, amikkel már régóta szemezek az interneten. Sokszor belegondoltam, milyen jó lenne egy ilyenből kortyolgatni a kávét reggelente :) Cserébe az egyik kiállított képemet lenyúltam a falról és neki ajándékoztam. Nagy mosollyal fogadta, és örömködve mondta, hogy ki fogja tenni a szobájába! Remélem tényleg így történt és viszontmosolyogtatom nap mint nap Fannyt! :)
Köszönöm az élményt!





Nincsenek megjegyzések: