hétfő, január 06, 2014

Első vizsgaidőszak, firkák, interjú

2014 van, január és vizsgarengeteg.
Én persze ezt csinálom...







Ó, és még nem is meséltem! Megkértek, hogy tervezzek esküvői meghívót. :)
Ilyet még nem csináltam; ez lett belőle:


Ért olyan hatalmas szerencse, hogy egyik (mint kiderült elég régi) követőm,
Vivi felkért, adjak neki interjút. Ő egy internetes magazin, a Lendület egyik
szerkesztője. Először meglepődtem; nem vagyok én nagy híresség, de még
szinte kicsi sem, hogy megkérjenek ilyenre, viszont hatalmas boldogság ez
nekem :) A magazin főszerkesztője egyik kedvenc írom, bloggerem, Albert
Timi; ezt csak idővel tudtam meg, amikoris megvédett egy kommentjében,
válaszul egy jóakarom hozzászólására. Ezúton is üzenném neki, hogy tudom,
ki vagy, de se időm, se energiám veled foglalkozni. Pénzen nem tudsz
mindent megvenni, fogadd el. Emelett egye(n) meg a fene...



Egyébként itt rendszeresebben jelentkezem, viszont ez csak
a képdobálgatós, kikapcsolódós felületem:

-with love: p.-


Nincsenek megjegyzések: