csütörtök, január 30, 2014

Pohármaci

Kedves ismerőseim! Nem szoktam ilyet kérni, de kérlek, olvassátok el! 

A Starbucks indított egy játékot, amire én is jelentkeztem. A poharam az alábbi linken érhető el: 


Eddig sosem indultam ilyen like-alapú versenyen, mivel mint tudjuk, az esetek többségében nem az számít, ki mennyire tehetséges, hanem ki hány ismerőst tud toborozni. 
5 hétig minden héten 2-2 jelentkezőt választanak ki (egyet a közönség, egyet pedig a zsűri), majd a végén a 10 közül közönségszavazat alapján kerül ki a győztes. Most az elején is nagy szükségem lenne Rátok és ha valamilyen csoda folytán bekerülök, a végső szavazásnál a leginkább (mivel ott csak a szavazatok számítanak). Hogy miért?
A nyeremény egy pénzbeli támogatás Corvin rajziskolába, ahová jelenleg is járok grafikakurzusra. Az utóbbi időben hátrányom származott abból, hogy nem ismerem sem a Photoshop, sem pedig az Illustrator programot, amire nagy szükségem lenne a későbbiek során. Az iskolában indul erre külön kurzus, amit nagyon ajánlanak nekem, de jelen pillanatban ezt anyagilag nem engedhetem meg magamnak (a grafikát is a családi Jézuska hozta, előző félévben pedig szintén pályázattal kerültem be :). Továbbá szívesen járnék még portré/aktrajzolásra is, mivel ezt is számon kérik egy-egy felvételin. Mivel nem titkolt célom a jövőben ilyen területen (is) foglalatoskodni, hatalmas segítség lenne ez a nyeremény. Ha valakinek egy picikét is tetszik, amit csinálok, kérem, segítsen nekem és szavazzon rám! (Egy nap csak egyszer lehet, de másnap ismét segíthettek! :) Az eheti kör jövőhét keddig tart! )
Előre is köszönöm Neked, hogy végigolvastad ezt a kilométeres levelet és még inkább azt, ha támogatsz! :)

Nincsenek megjegyzések: