csütörtök, augusztus 27, 2009

Fáradtságos Gólyatábor utáni napok.

........................
Túl vagyunk már azon, amit mindannyiunk úgy várt és készült rá sok napon keresztül. Én speciel 3 napig rámoltam, mert párszor kicsréltem a táskám tartalmát. Nehéz dolgok ezek.
Pénteken 9 óra tájt vonatra szálltunk mind a 108-an, és célba vettük A kunfehértói tábort:)
Gyalog elindultunk, én sosem jártma még ott, fene tudta, hogy ilyen sokat kell mászkálni. Főleg, hogy a mi drága 4.-eseink szépkis homokutas kerülőutakkal megboronálva utunkat terelgettek bennünket. Szandálba fantasztikusan festett a lábam. Pont Rékával mentem, mikor megjegyzést tette az ő szép piszkos lábára is, ő meg simán rávágta, hogy -"Naoszt. Úgyis szanki paraszt vagyok" ...xD
Nemtudom miért, de én úgy képzeltem el ezt az egészet, hogy a tó mellett leszünk és fürödhetünk is. De nem így volt. Szerencsére az osztályunkból mind a 30 ember megjelent a maga sziporkázó egyéniségével ( ahogy a táborismertetőn állt), beosztottak minket a szobákba és lecuccoltunk. Ezután kezdődtek a fantasztikus programok ( csak előbb én gyors zuhanyzóért könyörögtem, hogy megmoshassam a lábam xD) Letettük a tábori esküt, kiosztották a névtáblácskáinkat, mind élénk rózsaszín volt. Fiúkon csábosan festett. Még aznap megkezdődtek a kegyetlen kútfúrások... Este karaoke parti volt. Na ez egy újabb történet:D először csak hallagattam meg táncoltam rá, aztán beszálltam énis és a végére Jojo, Lacika meg én...fantasztikusak voltunk^^ és ezt így ki merem jelenteni bátran.
Este természetesen semmit se aludtunk, ment a nagy dumaparti. A másnap reggel szép volt. Több szempontból is. Gitárszóval ébresztettek 6 körül a 4.-esek, feltápászkodtam, nyitnám ki a szemem, erre telibelövi valaki vízzel. A reggel a cipellőink felkutatásával kezdődtek, mert az éjszaka folyamán elorozták őket. Mikor meglettek, indultunk ki a pályára reggeli tornát végrehajtani-.-" törpejárás, négyütemű, hasonló finomságok. Utána kezdődött a futás, végig a kerülő utakon, és végre ott volt a TÓ*.* -csak ne kellett volna körbefutni...erre kitalálták a futás végén a tónál, hogy visszafelé versenyre megy. No hát mi Rékával meg 1-2 emberkével
elhatároztuk, hogy benneleszünk az első 10-ben, és kapjuk a rakat plusszpontot. Ugyan mi az nekünk, kis futás...be is értünk esők között, tök jól birtam...erre elkezdtem köhögni
nagyondurván. És nem birtam tovább...és én lettem a hányóslány. Tökjó. Ezután mindenki azzal basztatott, hogy jólvaagy? nemkell miegcisnálnod a feladatot, ha nemérzed jól magad...hagyjatokmá mondom, semmibajomnincs. jajj...
A délelőtt fergeteges volt:D a lassítottfelvételes feladatot megnyertük, a tojásdobálást is. Meg a cukirucim újságpapírból, műanyagpalackból meg alufóliából...fúú...kintvolt Andris, Coni, Laci meg Jani. Dobálgattam feléjük puszikat meg minden xD nagyon röhögtek.
Aznap este volt tábortűz és közös éneklés:) annyira szép volt. Előtte elénekeltük a csapatindulót, bemutattuk a csapatzászlót a bézbólütős 4.-essel x) meg a rémtörténetet a plüsseinkkel.
Az este ismét hatalmas bulival zárult, táncoltunk nagyon durván:D
Mondanom se kell, hogy aznap éjjel se igazán aludtunk. Reggel összerámoltunk, a jó időnek is végeszakadt, elkezdett esni az eső és piszkoshűvös lenni. Reggeli után végre mosogathattam is x) És ne felejtsük ki a sikisiki babuut:D Az egyik pontszerzős frladat az volt, hogy játék katonákat kellett felkutatnunk a tábor területén. Ő volt az első xD http://www.youtube.com/watch?v=YyBscJfwr8M -> ne hagyd ki x)
A tábor végén jött az eredmény hirdetés, sajnos mindent megnyertünk, ezért mi lettünk a tábor legjobb osztálya (L) REÁL A LEGJOBB ;D

Mikor hazaértem, nagyon kómás voltam, mégis fel voltam pörögve olyannyira, hogy egyedül énekeltem itthon hangosan és táncoltam a széken. Anyuék elutaztak hétvégére, egyedül meg nem mertem itthon aludni, ezért aznap éjjel Orsit boldogítottam. Köszönöm a türelmedet bogyókám:D

A héten elkezdtem tanulgatni, kötelezőt olvasni és hegedű próbákra járni (köv. hétvégén Majsanapok:P) Ma alakítottam megint, mivel ebéd után fél2 körül nekiláttam olvasni, olvastam kemény 2 sort és valami csoda folytán bealudtam...vagy onnan fentről a nagy Zeusz bocsátott rám átkot, mivel nem becsülöm meg az isteni Odüsszeiát. Nemtudom mi történt, de fél7-kor ébredtem fel mérgesen. Ma se jutottam semmire...így tovább pannus.

höhö...szenevdjetek csak x)

Nincsenek megjegyzések: