vasárnap, augusztus 02, 2009

Kreativitásom csúcspontját élem...:D

☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺
...vagy mégsem. Döntse el mindenki maga. Én minden esetre már régen vagdostam, ragasztottam, fűztem és varrtam annyit, mint a mai nap folyamán. Régóta gondoltam arra, hogy készítek egy kis "barátnőt" a nagy bordó táskámra és az előző bejegyzésben írtam, mennyi mindent összevásároltam. Ma meg is lett valósítva, el is lett nevezve. Nem tudom miért, de ránéztem, és éreztem, hogy őt Mirkának kell hívnom:D tetszik, ahogy mindig meglepett arcot vág... Csináltam mást is, de ez egyenlőre titok:) Még nincs is teljesen befejezve. Szeptember 1-ig remélhetőleg be lesz.

U.I: bízd rám a szobádat, garantáltan így fog kinézni egy nap alatt akár, mint a jobb fölső képen;)

4 megjegyzés:

Endi írta...

"U.I: bízd rám a szobádat, garantáltan így fog kinézni egy nap alatt akár, mint a jobb fölső képen;)"

Huhúúú akkor én rád bízom :D
(úgyis pakolni kéne már benne xD)

eper.panni írta...

jajj te Nedike:P

Bettíh írta...

nagyon jó lett, de nekem az a lila képkeret nagyon tetszik! azt hogyan csináltad? előre is köszi a választ!

eper.panni írta...

szióó:) kartonpapirból kivágtam egy alapot, meg filcből is a képkeret alakját:D aztán gombokat meg mindenfélét lehet rá varrni.Aztán a kartonra ráragasztod v. varrod a filcanyagot, mögé meg ilyen gumis-szivacs anyagot ragasztottam:D Most csináltam ilyet én is először saját kútfőből...nem lett nagy valami, de szerintem nagyon mutatós, főleg egy szép képpel:) Ha valami nem világos, vagy szeretnéd, hogy részletesebben mondjam el, vegyél fel nyugodtan msn-re: cz.panna@hotmail.com