vasárnap, augusztus 09, 2009

Mikor már végképp nincs mit csinálni.

...................................................
Tegnap úgy terveztem, hogy összedobok egy csajpartit Zsanival vagy Orsival, de az egyik tapétáz meg szőnyeget vásárol Szegeden, a másik meg a családdal nagyizik nagyban. Mással igazából nemsok kedvem volt találkozni, így gondoltam jön egy egésznapot átölelő Pannusnapos lazítás. Csokim nem volt túl nagy mennyiségben, a SpongyaBob is hamar kifogyott, német tanulásra vetemedtem, mivel mostanában arra is hajtok keményen a középsuli miatt. Aztán felmásztam gépre, msn-ezgettem, plörkölgettem, mikor már arra is végérvényesen ráuntam, hegedülni, majd gitározni kezdtem...végül összeszerecsétlenkedtem ezt a hátteret, mivel a Liludorisat már túl réginek és megszokottnak találtam. Gondoltam, jó úgy bekapcsolni minden nap a gépet, mosoly vegye át a hatalmat az arcomon, és hogy azokat lássam meg először, akik közel állnak hozzám:) A legjobb barátaimat. No meg Andrist:D

Nincsenek megjegyzések: