szombat, augusztus 15, 2009

Nézzoda:O kész lett

••••••••••••••••
Gyorstalpaló visszaemlékezés, gondolatmegosztás, elmélkedés és képek közzététele fog vala bekövetkezni.
Kedden reggel indultam Pestre vonattal egyedül, mint a kisujjam, ami igazából nincs egyedül, mert van egy rakat társa, köztük én. Szóval én és a kisujjam fél8-kor vonatrapattantunk,
célbavettük Nórit és az ő üresen álló babaszobáját:) Egész utazás alatt németet tanultam ám:P
Még aznap megrohamoztuk a festékboltot, felszerelkeztünk babakék falfestékkel és egy csomó kis színes tubussal az én részemre.
Festenem kellett Laci kedvéért egy StarTrek úrhajót, amit még életembe nem láttam, ebből kifolyólag soha sem rajzoltam, főleg nem falra. Falra sacc/kb. 4 éves korom óta nem alkottam. Épp itt volt az ideje.
Úgy terveztük, hogy én majd csak a különleges figurákat mázolom, de fél szobát én varázsoltam kékre. Soha nem festettem még falat. Ennek is itt volt az ideje:D
Szerdán feljött Vili bátyusom Renijével, és rendeztünk egy tesós partit +2 személlyel. Bocs, Babó is ott volt, aki még mindig nem állt le a párnák meghódításával...
Megtanultam végre pókerezni (úgy ahogy) és 2 óra körül el is mentünk aludni.
Vili megrendelte nekem a telefont, amivel már hónapok óta szemezek és gyűjtöttem rá a ballagási pénzem. O.o imádom ezt a telót.
Tegnap nővérkémmel nagybevásárlást tartottunk. Nem részletezem. Nem férne ki ide.

•Inkább kukkoljatok meg 1-2 képet:)

Készül a mű:D

SztárTrekk izébigyó.


Pólóm festés után.

4 megjegyzés:

fruzsi írta...

Azta nagyon baba lett :D amúgy simán elmehetnél már most ilyen szobafaldekorálónak, megélnél belőle XD

A falfestés meg egyébként zsír jó móka :) Biztos tetszeni fog a kis rosszcsontnak. na pussssz pancs

eper.panni írta...

köszii Fruzs:) amúgy tesómék meg szüleim is ezzel jöttek, hogy menjek ilyen falrafigura festőnek:D amúgy tervezem jövő nyárra nyárimunkának xD tök mókás. meg nemis kérnék sokat, ráadásul élvezem is:P
A kiskölök meg befoghatja, mert ennél jobbat úgyse kap xD Egyébként úgytűnik, Barna lesz a neve^^

Coni írta...

akkor a barnamaci pont stimmel ott a falon xD

amugy áá nagyon kész, tökügyes vagy
apának is megmutattam, ő is tökre elámult :D

eper.panni írta...

Jajj köszi Concs:) örülök, ha apudnak is tetszik:D
Egyébként...csak a te részedre készítettem egy videót xD majd megmutatom.