vasárnap, május 16, 2010

Be kell ruháznom egy gumicsizmára

*Végre jó idő lett. Muszáj már 4 napja szüntelenül szakadni az esőnek és eltörni a kedvenc színes esernyőmet?! -hát persze. :(

Bocsánatot kérek a Váci bejegyzés hiánya miatt. Még mindig nincsenek meg a sztárfotók:D én meg anélkül nem akarom nyilvánosságra hozni a történteket:P

Szegedes nyárimunka kétséges, várjuk a fejleményeket. Meghallgatás máj. 22-köv. szombat. És úgy tűnik hazafelé megveszem életem első magassarkúját. Juhú....mi van velem.

Andris most ment haza 2 órája, az eső még mindig esik és irdatlan szél fúj. Azthiszem nem tett jót a buksimnak:(

Délutáni programom:
  • Édes pihenés ebéd után (nagyon jó illatokat érzek már, szóval remélem nem csal az előérzetem és tényleg finom gombás husi lesz:)
  • Német szöveget írni /majd megtanulni/ Sport-címszó alatt (nagyon érdekes lesz) Azthiszem ezzel fogom kezdeni: Szeretem az extrém sportokat, mert közben új embereket ismerhetek meg. A mentősöket, a kórházi alkalmazottakat, a baleseti sebészeket, a gyógytornászokat és a kedves embereket, akik kihívták a mentőt:) Nos, minden esetre a tanárnő csodálkozó arcáért már megérne beleírni.
  • Firkálgatás német szöveg tanulása közben.
  • Rendet rakni a szobámban, bár már ezerszer mondtam anyának: ez nem kupleráj, ez kortársművészet.
  • Egyéb leckék megírása, majd a könyvek/füzetek minél messzebbre való hajításának gyakorlása. Valamit sportoljunk már, ha olyan lelkesen megírtam azt a német tételt.
  • Ábrándozás a nyárról és a kötöttségek nélküli alvásról délig.
  • Ábrándozás arról, hogy végre kisüt a nap és nem zörgeti a redőnyömet a csúnya vihar.
  • Ábrándozás a fogyásról; majd egy tábla csoki eltüntetése.
  • Talán 1-2 Family Guy rész megtekintése /lehet ezúttal anyut is bevonom, mert ő még nemlátott ilyet:O/
  • Még egy kis csoki gyümölcsmajszolás

Nincsenek megjegyzések: