hétfő, május 03, 2010

Vigyél messze május

...vagyis elég, ha csak el innen.

Unom fejem, elégedetlen vagyok mindennel és néha aztkívánom, hogy bárcsak ne is lennék. Persze, nem vagyok mindig ilyen negatív, van mikor alszom is.

Ballagások időszakát éljük, voltam is egyen, elég is volt. Legalább az idő gyönyörű volt és engedélyezte nekem a lenge kék szoknyácskámat:)
Az érettségizőknek szorítok nagyon;)

Nos aztán volt még egy buli is. Hm. Elementünk, táncoltunk, éjfélkor elindultunk haza. Lehet csak szimplán nem sok kedvünk volt hozzá, de valahogy az nem az én estém volt.

Rég beszéltem már az én kis unokaöcsikémről, Barnusról is:D Tegnap itthon voltak, és megengedett 1-2 lesifotót készíteni magáról a kis drága. A poén az volt, hogy még pacsit is tud adni.

Az idő szép, a madarak is csinálják, a lepkék is csinálják, a bogarak is csinálják...és én is akarom, de sajnos nekem nincs szárnyam:( ;)

Nincsenek megjegyzések: