szombat, március 24, 2012

Energiabomba

Ilyen fékezhetetlen jókedv rég kerített hatalmába, mint amiben most is lubickolok szüntelen. Talán a gyönyörű idő teszi, vagy valami különös erő, nem is számít, élvezem. Áprilisban elutazom pár napra a gyönyörű Erdélybe, amire már oly rég vágyom. Jutalom út nekem, túrázással egybekötött "pannuskiélős" kézműveskedés. Tűkön ülök már:) A jövőhéten lesz egy kiállítás a majsai művházban, ahol elismert helyi és környékbeli képzőművészek képeit lehet megcsodálni. Terveztem is, hogy majd bekukkantok, erre szólnak, hogy szíveskedjek bevinni pár képet = ugri-bugri a szobaközepén pannusféle hardcore stílusban kivitelezve. Nem tudom hogy jövök én, tejfölösszájú autodidakta kisfestő az előbb említett gyakorlott művészekhez. Az egy más dolog, hogy össze kell könyörögnöm pár máshol sziporkázó képet, mert ami jobban sikerült, azt kiadtam kezeim közül.
Tegnap Szegeden voltam az Open Forum névre hallgató, Szent-Györgyi Albert 75 évvel ezelőtt átvett Nobel-díjának tiszteletére  rendezett mókán, amire eredetileg 9, közben 8, végül 6 Nobel-díjas tudós érkezett meg teljes valójában. Ez a vicces számsorozat úgy adta magát, hogy 1 lemondta, 1 elaludt, 1 pedig megszökött várost nézni. Ezen kívül egytől egyig bájosak voltak és hihetetlenül büszke voltam 3 évfolyamtársamra, akik angoltudásokat csillogtatva szerepeltek. Igen, angolul ment le mind a 3 óra, kattogott is az agyam az elején, hogy mi a fenét keresek én itt, csak azért vittek el, mert rajzoltam egy Nobeles mappát. Végül meglepően sokat értettem...akarok egy Nobel-díjas humorbomba nagypapit!
Este és ma délelőtt Gerivel voltam, harmónia uralkodik. Gyanús:)
A buszon napozva és énekelve hazafelé felhívtam Endikét, hogy ugyan menjünk már el futni, korizni, bicilkizni vagy akármi, mert a busszal együtt robbanok fel a sok energiafeleslegtől. Szóval most fogom a télformálta hátsófelem és a gondjaimat magam mögött hagyva süvítek a kétkerekű paripán:) Szép délutánt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: