szombat, október 31, 2009

És még csodálkozom...

.................................
Most egy privát, letitkosított bejegyzésnek kéne lennie, amit most nem olvashatnál te sem.
Egyszerűen pár nappal ezelőtt... este olyan dolog történt amit nagyon szeretnék elmondani mindenkinek, nem azét hogy sajnáltassam magam, viszont mégis. Jólesne ha mindenki átölelne és adna egy hatalmas puszit.
Hagyjuk...semmi sem fog megváltozni. Mindig is így volt. Így is lesz.

Tegnap jöttem haza Pestről, Nóriéknál voltunk:) Már alig várom a babát.

Nézegettem 1-2 blogot és érdekesen tapasztaltam, hogy az utánozás rémisztő formákat kezd magáraölteni. Kiráz a hideg a személytelen "tömegcikk" emberektől. És még el is hiszik, hogy egy önálló egyéniségek, közben ha rájuk nézel, lerí róluk, hogy ők olyan emberek, akik mások szeretnének lenni, mint amik valójában, más személyiségjegyet felhalmozva magukra.
Mindig mondták, hogy ne vegyek magamra ilyen "jelentéktelen" dolgokat, de egyszerűen nem megy. Zavar. Főleg ha én vagy valamelyik barátom az utánzás tárgya. Nagyon remélem olvasod, és tudod hogy neked szól:) (akinek nem inge, ne vegye magára...mert úgysem áll jól neki)
Csak egyszerűen nemtudom mit vársz az élettől...ha nincs saját véleményed és nézőpontod, hanem mások érzéseiből és meglátásaiból táplálkozol. El fogsz veszni kisszivem. És sajnos senki sem fog sajnálni:)
...ezt csak jótanácsnak szántam. Talán most a túl flegma korszakomat is élem. Van, mikor figyelembe sem veszem az ilyen dolgokat. :/ Igazából úgy vagyok vele...

"Aki nem szereti a haragodat, az a mosolyodat is utálni fogja."

Nincsenek megjegyzések: