hétfő, október 19, 2009

HapciKöhögésMosolyÖlelés

..........................................
Előszöris boldog 6. félévet Andris! Izé...6. hónapot vagyis félévet!:) Hihetetlen...imádom.

Húha. Csütörtökön volt (állítólagelvilegvalószínúlegfeltételezve) az Ölelés Világnapja^^
Nos. 0. órába elsőnek beérve, aki az utamba került, az nem maradt ölelés nélkül. Egy-két fiú érdekes arckifejezéssel mutatta ki szolidan és jólnevelten hogy 'mia f*sz van?!' xD
Aznap kemény 2 óra volt megtartva, utána látogatott dárga iskolánkba Kányádi Sándor íróbácsi, aki nagyon nagy arc 80 éves korától függetlenül:D
Pénteken rövidített órák voltak a Globe-ra való tekintettel, mert aznap volt a 10 évenkénti bigyótalálkozó, ahol nekem is ott kellett volna lennem az Amerikai nagykövettel együtt, csak nekem éppen más dolgom akadt. Utolsó óra után Andrissal hazameneteltünk és vártuk Andrisaput, aki hazafuvarozott a cuccaimért, miután megrohamoztuk Bakonybélt:)
Mondanom sem kell, nem éppen 100%-osan vágtam neki, mivel párnappal előtte összeszedtem valami szépkis bacibandát és kátlábonjáró kórokozóként indultam el. Kb. 3 óra múlva oda is értünk elült, zsibbadt popóval. Nagyon gyönyörű volt a környék:) Nekem főleg, mert jórészt a lakáson, a városon és a környékbeli településeken kívül nemigen kerül a szemem elé más tájék:D
Mennék én...világgá is néha.
A fogadóban szerencsére jó meleg volt. Másnap túrázni is elmentünk a nagy csapattal, kisebb-nagyobb konfliktusok közepette, 5-rn 6-an a térképet majd' hogynem szétcincálva, a kb. 5 km-esre tervezett 20 km-es út után hazataláltunk. Én speciel átázott pacskerral.
-DE nézdmár, hogy ez a patak! Itt a térképen!
-Aaaz nem patak te! Az vízelvezető-árok! xD
Mind2 este volt sütögetés. Ízeket nem éreztem.
-Finom?:/
-Igen!:)
-Akkor jó.^^
Utolsó este volt akvaristás megbeszélő pittyputty, mi még vacsi közbe elszöktünk Andrissal...:)
Nagyon rég beszéltem már vele ennyit.

Újra suli van... péntektől szünet:) Ellátogatunk majd nővérkémékhez. Annyira várom már Barnikámat^^ Milyen jólenne, ha karácsonyra már meglenne:P KisJézuska.

Most Radnóti verseket kutatok, pályázatra. Úgyterveztem illusztrálok egyet. Vagyis az a kiírás. Nekem van kedvem. Kezem is van. Kreativitásom is. Meglátjuk:)

1 megjegyzés:

Pablo Hajnal írta...

"La Dificultad" (A nehézség)
www.pablohajnal.blogspot.com