vasárnap, október 25, 2009

Napsütéses szabadnapok

..............................
Őszi szünet van. Vártam már. Jól esik.
Csütörtökön volt az utolsó nap a gimiben, viszont nehogy már elkezdődjön délutántól az egyhetes semmit tevés. Hegedű volt. Olyan nagy közös:D (idegesítő) ...de egyben megnyugtató, mert végre megint Zsannal lehettem. Napját nem tudom, mikor volt utoljára órám és egyáltalán szóváltásom Zsannal. Kivéve mikor a buszmegbe találkozunk, mivel van mikor én akkor érek haza, mikor ő pont száll del arra a buszra, amivel én az imént megérkeztem:) Muris.
Mivel "másnapra nem kell tanuli, maradhattok még" kijelentés után fél6-tól negyed8-ig ott téptük a húrokat elindultunk hozzánk és megállapítottuk, hogy végre jó idő van. Úgy volt, hogy nézünk egy filmet, de mivel fél9-kor indult a busza, a jóöreg South Park mellett döntöttünk. Ezt megelőzte cirka egy órányi csajdumaparti. Ki nem találjátok kikről:P Rég beszéltünk már ennyit úgy őszintén és gátlások nélkül, kimondva mindazt, amit gondolunk:D Mint már pár hónappal ezelőtt írtam, szeretem Zsant. Viszont ebben a tanévben kicsit eltávolodtunk egymástól. Nagyon szeretnék tenni ellene valamit. Talán ha közös gimibe járnánk...de ezen csak egy valami segíthet. Ha megbukok. Abból meg köszönöm, nem kérek:D Talán nem is menne...még jó:)
Nagyon nagyon kéne teperni hegedűre, mert nyáron megyünk Vácra az országos Bartók versenyre és most tényleg mindenkit le akarunk verni:P Fél kézzel. Bár már kitaláltuk a B) tervet is. Minden hónapba félretesszük a zsebpénzünket és zsíroskenyéren fogunk élni. MIkor eljön az idő, akkor pedig szépen lefizetjük a zsűrit:P Na jó. Ez nagyon nem fair. Inkább gyakorlunk. Addig amég tökéletesen nem megy:)
Pénteken este elutaztunk mamához. Másnap körbejártuk a temetőket, megelőzve pár nappal a halottak napját. Nem szívderítő élmény:/ Van, akit nem is ismertem, mégis viszünk neki virágot. De anyuék arcát látva megértem mi a helyzet. Tegnap délután már jöttünk is haza.
Ma pedig azzal indult a napom, hogy átsétikáltam a boltba, hogy vegyek hozzávalókat a pizzához. Jön Andris délután. Úgy volt, hogy elmegyünk pizzázni, mert ma van a féláras akció. De szerintem úgy sokkal mókásabb, ha mi csináljuk meg:P Pakolnom kéne. Körbenézek, és pakolhatnékom támad:D Nemsűrűn van ilyen.
Süt a nap:) Imádom. Jókedvre derít. Közben gyújtottam egy füstölőt, fene tudja miért. Ahhoz is kedvem támadt. Úgy látszik ma mindenhez van kedvem:) Jól érzem magam a bőrömben. Maradjon is így:)

Nincsenek megjegyzések: