csütörtök, június 24, 2010

Nagyon sok elmaradt Vácos kép-végre + mostani helyzetjelentés

Először is. Kitűnő lettem:D Nem tudom mit ehetett az osztályfőnök, hogy meggondolta magát...

Nahát. Itt vannak. El sem hiszem. És most vééégre ki is tehetem őket:D De előbb 1-2 szót arról a bizonyos versenyről...
2010.04.22-23-án volt a híres-neves Országos Bartók Béla Hegedű-duó Verseny. Én nekivágtam mandulagyuszival, Zsan sem volt a legjobb passzban, de azért megtettük a tőlünk telhetőt:D A város ugyan olyan gyönyörű volt, mint 2 évvel ezelőtt, és meglepő módon úgy közlekedtünk benne, mint akik már évek óta ott laknak. Nagyon fura volt:D

A festmény még nem áll sehogy sem. De tegnap Zsannal elmentünk papírboltba és bevásároltam széép nagy akvarellpapírból és jóféle festékből:D Alapanyag már van. Aztán nem volt jobb dolgunk és lefestettük magunkat...


Ma pedig megyek Halasra E.SZ. meg Kaktusz koncira:) Tökjó lesz. Nem is tudom mikor mozdultam ki a 'váramból' utoljára...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó koncert volt...
na meg a kép is jólett XD