hétfő, június 14, 2010

Ragtapaszt a szívemre. Olyan kis aranyos mintásat:)

..................................
A csalódás azthiszem billentett egyet rajtam. Először a negatív irányba. Aztán valahogy mégis a pozitív oldalon kötöttem ki:) szerencsére.
A barátok rengeteget segítettek, és az is, hogy újakat szereztem. De még milyeneket:) Közelebb kerültem 1-2 eddigi ismerősömhöz is, de akadt olyan is, akiről most derült ki, hogy hiába fecséreltem rá az időmet:/ A sulinak vége lett, egy 4-es, ismét. Lőttek a csipkének xD Egyre többet festek...valahogy ez most az egyetlen mód, hogy kiadjam a bennem kavargó gondolatokat és érzéseket. Sokat segít. Talán ez az egyik előnye ennek az egésznek. Lehet, hogy egy szép napon majd hálás is leszek Neki miatta. Már rendelésem is van egy képre:) Igen, pénzért. Talán ez egy új kiskapu az életemben? Lehetséges. Remélem.
Zajlik az élet, zajlik a nyár. 1-2 kép az utóbbi napokról:)

Nincsenek megjegyzések: