péntek, április 10, 2009

Kómás Jóreggelt Mindenkinek!:D

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 
Igazából ha feltűnt, ilyenkor sose szoktam írni, inkább az esti órákban:D Hát most változtatunk. Persze csak szünidőben meg hétvégén xD meg max ha beteg vagyok, de az ne legyek...
Szóval eredetileg csak busz menetrendet jöttem megnézni, hogy biztosan, pontosan, 100%-osan el tudjak jutni Concsikámékhoz:P És így jött az ötlet, hogy na akkor körmöljünk már ide is, hamár így erre tévedtünk. Hopsz pill:D jelez a mikró, kész a kakaóm^^ ...na szóval újra itt. Igazából nagyon jót aludtam. Csak előtte meg:/ jó Andris meg Coni tudja xD jó bocsi...még mindig "hirtelenül" és "meggondolatlanul" ítélek meg dolgokat, de ez azért...:D Jah és Concs, csak tudd, szerecsére nem álmodtam seggekkel.-.-"xD 
Most ott hever az a 2 imádnivaló fölső a székemen és nem birom ki, hogy 1 percenként ne tekintsek hátra megkukkolni őket*.* olyna büszke vagyok magamra, hogy ilyeneket találtam:D nameg olyan jó érzés rájuk nézni valamilyen különös oknál fogva. Jajj ne!:O lehet, hogy én is BOLTKÓROS lettem?:O na mind1. Jóérzééés:D 
És el ne felejtsük, hogy már péntek van. Tehát van még a szünetbőőől...(számol) 5 nap a maival együtt:D de remélhetőleg ez lesz a legjobb napja, mert ezt a napot vártam a legjobban:D
Jah és igen mindjárt pakolok fel 1-2 képet az előző bejegyzésemhez, mert most jött fel Dancicc msn-re, hogy átküldje^^
Mostmeg hapcizok mint a hülye...biztos megint az a várva várt allergia-.-"...jujj bocsiám, hogy minden cselekvésemet meg gondolatomat lejegyzek, de sokkal inspiratívabb a történés közbe gépelni, nem utána:D na azthiszem megyek is:) Vigyááázaat Halaas...megyeeeek!:D
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

2 megjegyzés:

Coni írta...

hát Pancs, ajánlom is hogy gyere! :D és nem kell olyan komolyan venni tényleg :) ne gondolj rájuk és jólesz :D

ja és feltétlen az uj ruciba gyere, megakarjuknézni :D

eper.panni írta...

nah hát...abba mentem am:D az egyik fölsőbe. majd legközelebb meg a másikba;)jó volt veletek^^ és nem gondolok rájuk...csak evés közbe ugyebár xDD